annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-42W805A - zwarte balk onder ondertiteling + USB zwart scherm

OPGELOST
profile.country.NL.title
DudokD77
Ontdekker

KDL-42W805A - zwarte balk onder ondertiteling + USB zwart scherm

Hoi Allemaal,

 

Ik heb sinds twee weken de schitterende tv KDL 42W805A aangeschaft. Alles lijkt prima te werken en we zijn erg tevreden. Nu ben ik alleen tegen een tweetal punten aangelopen, hopelijk kan iemand mij helpen.

 

1. Bij het afspelen van films (mkv, avi, mp4) via de usb, kan ik via options de ondertiteling coderen zodat er geen vraagtekens meer staan. Dit is gelukt. Nu staat er bij alle andere coderingen telkens een zwart/grijze balk onder de ondertiteling, Is dit bij jullie ook zo, hoe komt dit? En belangrijker nog kan ik dit ook wegkrijgen?

 

2. Bij het inpluggen van een usb stick van scandisk 32GB, kan ik via de mediaplayer wel in de mappen komen.

Alleen als ik hier  ben kan ik geen film selecteren. De TV loopt dan vast en heb een zwart scherm.

Aan en uitzetten helpt niet, alleen de reset naar fabrieksinstellingen werkt dan nog. Hierna weer alles instellen, dus dat schiet niet op. Heeft iemand hier een verklaring of oplossing voor??

 

Hopelijk hebben jullie de oplossing voor mij,

volgens de handleiding kan deze tv namelijk alles afspelen.

 

Groet,

 

Dennis

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
KelvinV
Bijdrager

Ik heb het nagevraagd bij Sony:

 

1: De zwart/grijze balk voor ondertiteling is niet vreemd. Vaak is het zo dat de ondertiteling als het ware over het beeld geplakt wordt. Om dit duidelijk leesbaar te krijgen zit hier een balk onderin.

2: Vaak is het zo dat er via USB verbinding dit soort problemen zich voordoen waarneer de extensie van de codect niet herkend wordt. De codec is bijvoorbeeld: MPEG2PS en de extensie daarvan MPEG.
Alle codecs + extensies die afspeelbaar zijn op deze tv staan in de onderstaande link:
http://pdf.crse.com/manuals/13MW802111/NL/codeclist.html#5

Hopelijk helpt dit een aantal stappen verder. :slight_smile: 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
DudokD77
Ontdekker

Heeft niemand een suggestie wat dit zou kunnen zijn?

 

KelvinV
Bijdrager

Ik heb het nagevraagd bij Sony:

 

1: De zwart/grijze balk voor ondertiteling is niet vreemd. Vaak is het zo dat de ondertiteling als het ware over het beeld geplakt wordt. Om dit duidelijk leesbaar te krijgen zit hier een balk onderin.

2: Vaak is het zo dat er via USB verbinding dit soort problemen zich voordoen waarneer de extensie van de codect niet herkend wordt. De codec is bijvoorbeeld: MPEG2PS en de extensie daarvan MPEG.
Alle codecs + extensies die afspeelbaar zijn op deze tv staan in de onderstaande link:
http://pdf.crse.com/manuals/13MW802111/NL/codeclist.html#5

Hopelijk helpt dit een aantal stappen verder. :slight_smile: 

profile.country.NL.title
DudokD77
Ontdekker

bedankt, zal het hiermee doen.