annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDMI kabel geeft donker beeld op Sony Bravia tv

OPGELOST
Marten86
Ontdekker

HDMI kabel geeft donker beeld op Sony Bravia tv

Dit gebeurd als ik de bluray speler aansluit en als ik de laptop aansluit op de tv. De TV zenders hebben wel normaal beeld.

 

MODEL NO. KDL32R430B

 

Weet iemand wat hier aan te doen is? Ik heb  al verschillende dingen verandert bij de beeldinstellingen maar niks lijkt te werken.

 

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Staan je scene instellingen op automatisch? 

 

Kan goed zijn dat de TV dan een bepaalde scene instelling gebruikt als je een andere input bekijkt. 
Je kunt dit uitzetten en bijvoorbeeld altijd de "algemeen" scene-keuze gebruiken. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

SouthSideRocks
Ontdekker

Als je op de input van je tv zit waar je de bron hebt aangesloten druk je op de Options knop van de afstandsbediening en daar zie je Scene kiezen. Beide auto Scène raadt ik af dus heb ik Standaard gekozen. Ook moet je ff kijken bij Instellingen en dan Systeem settings naar beneden scrollen en daar zie je Algemene Instellingen. Misschien staat Weergave Instellingen voor winkeldisplay bij jouw nog aan en die moeten beide uit!   

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is je probleem dan al opgelost om de laptop te kunnen koppelen met de R430b?

 

Waarschijnlijk doet het berucht HDMI handshack voor tussen de drie apparaten.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Marten86
Ontdekker

dat probleem is inderdaad opgelost.

 

 

ik heb trouwens nooit alle 3 tegelijk aanstaan want ik heb maar 2 hdmi aansluitingen dus ik denk dat het daar niet aan ligt.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Leuk te horen dat het is opgelost.

 

De diverse apparaten hoeven niet aan te staan, deze luisteren ook in de standby mode ook naar de HDMI poort.

Je zou kunnen proberen om de Bravia Sync uit te zetten op de R430b.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Marten86
Ontdekker

Ik heb de Bravia sync uitgeschakeld en helaas verandert dat niets.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Weet je ondertussen nu welk toestel je probleem veroorzaakt?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Marten86
Ontdekker

bedoel je de tv of de laptop of de bluray speler?  Ik denk de tv omdat het beeld donkerder is met de bluray speler EN de laptop.

 

 

Ik heb het overigens ook met verschillende HDMI kabels geprobeert zonder succes.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Staan je scene instellingen op automatisch? 

 

Kan goed zijn dat de TV dan een bepaalde scene instelling gebruikt als je een andere input bekijkt. 
Je kunt dit uitzetten en bijvoorbeeld altijd de "algemeen" scene-keuze gebruiken. 

Marten86
Ontdekker

Ik kan scene instellingen niet vinden, weet jij waar dat te vinden is?

SouthSideRocks
Ontdekker

Als je op de input van je tv zit waar je de bron hebt aangesloten druk je op de Options knop van de afstandsbediening en daar zie je Scene kiezen. Beide auto Scène raadt ik af dus heb ik Standaard gekozen. Ook moet je ff kijken bij Instellingen en dan Systeem settings naar beneden scrollen en daar zie je Algemene Instellingen. Misschien staat Weergave Instellingen voor winkeldisplay bij jouw nog aan en die moeten beide uit!