annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

50W805B streperig beeld tijdens voetbal.

Nosferatu-PCK
Ontdekker

50W805B streperig beeld tijdens voetbal.

Heb deze tv 31mrt aangeschaft, maar tijdens het kijken van de champions league viel mij op dat wanneer de camera het voetbal volgde het veld streperig werd, en de omlijning van de spelers er niet uitzag. Zelfs met de footbal knop was het niet om aan te gluren, ik heb deze tv juist gekocht met het oog op het komende wk. Om de uitleg beter te maken, het was een 1080P uitzending. Maar ook op 720P heb ik dit euvel. Het is getest met een Canal Digitaal abo en een Tele2 abo. Hopelijk is het een simpele instelling.

 

Overigens bij langzame beelden is het beeld wat vaag/niet echt scherp. (en ja ik heb mijn bril op).

 

Hoop dat iemand nog wat tips heeft?

 

BVBD.

 Vincent

 

Tags (1)
5 ANTWOORDEN 5
ClarissaW
Lid

Hallo Vincent,

 

Er is een andere thread over strepen bij sport beelden hier.

Sony heeft geadviseerd de Motion Flow aan te zetten en meer informatie kun je hier lezen:http://pdf.crse.com/manuals/13MW802111/NL/c_picscrn_europe_te_hg_md_exceptpicmode.html

 

Hopelijk biedt dit een oplossing :slight_smile:

 

met vriendelijk groet,

 

Clarissa

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Kijk je Canal digital via de W805b of via een externe satelliet ontvanger?

 

Een voetbal wedstrijd in 1080p, lijkt mij sterk!!!

 

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Nosferatu-PCK
Ontdekker

Bedankt voor je reactie, Laat ik zeggen dat ik een gedegen test opstelling heb.Ik heb de mogelijkheid de wedstrijden via tele2 te zien,hier kijk ik naar eredivisie Fox live 1,3,5 volgens mijn informatie is dit een uitzending in 720p (tenminste dat is wat t2 opgeeft) dit beeld is echt dramatisch te noemen overigens. je ziet ECHT randjes om de spelers heen en het streperige/stroperige effect is hier het "sterkst" te noemen. Daarnaast kan ik ook CD ontvangen via zowel een externe ontvanger als de interne ontvanger met een officiele (nieuwste) CAM. Hier kijk ik dan zoals eerder gezegd de champions league via ned 3 HD. Misschien dat dit niet 1080p zal zijn maar in ieder geval 1080i. Maar wat ik zeg, het zal wel een foute instelling zijn het HOEFT niet aan de tv te liggen. Wel ben ik bij een bevriende monteur geweest en heb vluchtig de vraag aan hem gesteld.


Zijn antwoord werd ik niet echt vrolijk van, hij wist mij te melden dat ik de TV terug moest brengen en dat het een bekend sony probleem zou zijn. Iets wat ik persoonlijk weiger wens te geloven omdat ik wel in de kwaliteit van Sony vertrouwen heb, maar een beetje twijvelen doe ik nu wel.

 

PS op mijn Sony PS4 heb ik het zelfde effect. Dit zou toch wel HD genoeg zijn voor een oordeel?

Nosferatu-PCK
Ontdekker

Beste Clarisa,

 

Bedankt voor je bericht ik ga het testen en laat het nog wel weten als het DE oplossing is.

 

 

Nosferatu-PCK
Ontdekker

Hallo Clarissa,

 

Helaas met welke instelling ik het ook probeer het "vlekkerige" blijft. Het lijkt net of de tv problemen heeft met scherpstellen van de beelden die in beweging zijn. Op het moment dat het beeld over het veld gaat word de achtergrond vaag en trekt stroperige strepen. Op het moment dat het beeld weer stiller staat zie je de tv eventjes scherpstellen ( 0.8 sec ofzo) en is het beeld weer acceptabel. Wat moet ik nu doen?? Is hij stuk? Is het daadwerkelijk wat mijn bevriende monteur melde een sony probleem??

 

Hoop dat er iemand snel wat duidelijkheid kan verschaffen.