annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Verticale lijnen KDL-42W655

OPGELOST
profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Verticale lijnen KDL-42W655

Bij het kijken naar voetbal zijn me verticale lijnen opgevallen, vooral zichtbaar bij links/rechts camera bewegingen. Ik heb al wat opgezocht op het internet en dit lijkt een veel voorkomend probleem te zijn bij alle merken.

 

Kan ik de tv terugsturen en vragen voor een ander? Graag wat advies hieromtrent.

 

Grt Alex

 

 

 

 

DSC02897_600px.jpg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
KelvinV
Bijdrager

Ik heb contact gehad met Sony, en bij sportbeelden kan het inderdaad zo zijn dat er strepen door het scherm lopen.

Ze adviseren om na te gaan of de MotionFlow functie aanstaat.

Meer informatie in de volgende link:
http://pdf.crse.com/manuals/13MW802111/NL/c_picscrn_europe_te_hg_md_exceptpicmode.html


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
KelvinV
Bijdrager

Hoi Alex, 

 

Heb je hier al contact over gehad met support? Zij weten het beste, afhankelijk van jouw specifieke situatie, wat er mogelijk is op het gebied van terugsturen en reparaties. :slight_smile: 

 

Zij zijn te bereiken op (+31) 020 658 1888 van 09:00-18:00 op werkdagen. 

Je kunt ook een e-mail sturen naar de helpdesk. 

 

Succes! 

profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Heb een mail gestuurd naar de helpdesk. Ik laat jullie weten hoe het verder gaat.

 

Grt Alex

profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Heb via Sony Belgie een nieuwe tv gekregen, de 47w805. Maar helaas pindakaas, deze heeft nog meer last van verticale lijnen. En dan te bedenken dat Sony sponsor is voor het WK in Brazilië. Voetbal is haast niet te bekijken, vooral bij snelle camerabewegingen heel erg zichtbaar.

Mijn broer heeft een Samsung tv en die heeft daar ook last van. Onbegrijpelijk dat ze zo'n tv's durven te verkopen.

KelvinV
Bijdrager

Ik heb contact gehad met Sony, en bij sportbeelden kan het inderdaad zo zijn dat er strepen door het scherm lopen.

Ze adviseren om na te gaan of de MotionFlow functie aanstaat.

Meer informatie in de volgende link:
http://pdf.crse.com/manuals/13MW802111/NL/c_picscrn_europe_te_hg_md_exceptpicmode.html


profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staan je beeld instellingen wel goed?

 

Als ik naar een niet gebruikte HDMI ingang kijkt is mijn beeld geheel zwart zoals de zwarte randen van het toestel,

zie bijna niet waar de rand van het toestel begint.

Zeker niet blauw/wit zoals op de hier bovengenoemde foto.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Normaal is dat niet, mijn ouders hebben een sony tv van 2012 en die heeft daar totaal geen last van. Het voetbal veld is mooi egaal zonder de minste verticale lijn.