Join now - be part of our community!

Demo sony eller ingen programvare i funskjonalitet hjelp hjelp hjelp

profile.country.NO.title
Meknaty
New

Demo sony eller ingen programvare i funskjonalitet hjelp hjelp hjelp

windows 11 pro allerede oppdatert på mine maskiner og er skuffet når jeg hørte det virker kun på vista og 7 og 8 :-((

Sony side ....

hei god kveld og til alle dere sammen uten grenser og uten hemning

Feilmelding dukker opp og på forkortelses skyld den sier opp at det enten windows jeg forsøker går på er litt for gammel eller egenskapene er for lite for å gjennomføre installering.

Dette er utviklet og oppgradert og ny verden med en høye standarder , renessanse som sony har ikke fått nok enn andre spill(Philips og Aiwa og Vizio..)og sjeldent den lyd vil gi seg av å gi og gi men når er ble kvitt og programvaren går på ikke svarer og får beskjeder om den ikke fortsetter med den nåværende windows 11 og 10pro hva som skjedde til den stopp ?dere eier og kan svare om dette .-)
Connect Player Version 1.0.04.16100 ser til forsvant og finnes ikke lenger hvordan skal lagre mine egne låter og fremmed til å være så det er dumt 😞
Vil man ikke få lenger sikker og grundig 100% ikke få frem til ?og leveransen av denne CD går med alle spillet så vil bekoste en mp3 spiller til altfor mye og den kan ikke være behegelig .
Alle i Ebay nettside spurte om de sier at de vil selge den samlet og allerede vant den i aksjon og fikk tatt ansvar over frakt og skjulte skatter men tilslutt var ikke stemningsfullt eller akkurat som flotte linjer ...
Hva er her råd til å høre mer i den (NW-A1000)3000 ,er det sikker kan få god support og veiledning med den til nesten en bit litt sannhet ...(

skaffet men skuffet 😞 var ikke vits og tenkte til og med god batteri og fint farve vil ikke ta mer tap på allerede 3 sony mp3 spiller måtte bare kaste på grunn av Ebay profesjonelle selgere har en god grunn som det skal klamre fra tid til annen .

 

Gir en nydelig lyd som akkurat ikke gir seg over mange steder særlig i ferier og stier der man oppvokst og skal møte en japansk middag rett i hjørnet !!😊Skjermbilde 2023-11-13 212744.pngs-l1600.jpg132222861_680a58ad9c.jpg

Er ikke trygg (løsning),som skal være behjelpelig i både nå og i dagene som kommer nesten sjokkert og får kramper over nakken og mot armene og ikke tåle eller høre lenger at det innesluttet jeg som trodde at (kjæreste)er grønn og med det grønne vinker...🤔

 

med vennlig hilsen.

beste ønsker Meknaty😐

0 REPLIES 0