annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Adapter kapot

loowie
Bezoeker

Adapter kapot

Hallo,

Sinds 1e kerstdag werkt mijn adapter voor mijn Vaio niet meer.
Het lampje brandt niet en de adapter maakt een vreemd geluid. Ook wordt de laptop niet meer opgeladen.

Aangeschaft op 29 januari 2008 bij Mediamarkt. (Mediamarkt zegt dat ik het beste contact kan opnemen met Sony ivm. lange reperatieduur via Mediamarkt) Dus waarschijnlijk nog garantie. Afgelopen weekend product geregistreerd om gebruik te maken van het 020 nummer.
Als ik echter het 020 nummer bel dan zegt de computer het serienummer niet te herkennen. Ook heb ik geen mogelijkheid om iemand persoonlijk te spreken.

Iemand een idee om Sony wel makkelijk te kunnen bereiken? Ik vind de procedure in ieder geval niet klantvriendelijk. Heb de laptop ook zakelijk hard nodig.

Alvast bedankt.

Gr, Remko

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Beste Remko,

ik heb het probleem geraporteerd aan VAIO-Link, met de vraag om contact met je op te nemen.
Normal gezien zou je na de telefonische registratie probleemloos contact moeten kunnen opnemen met VAIO-Link, maar blijkbaar gaat er bij jou ergens iets mis.

Ik raad je trouwens aan om je adapter niet meer te gebruiken als hij een raar geluid maakt, kwestie van potentiele overhitting te vermijden.

Gorecki

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Remko,

is dit ondertussen in orde geraakt?

Gorecki