annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

fabrieksinstellingen

amazone
Bezoeker

fabrieksinstellingen

hallo,wens iedereen hier een gelukkig nieuwjaar toe :laughing:

zit er ondertussen al een hele tijd met het volgende probleem :
toen ik mijn vaio aanschafte = windows mediacenter edition,compatibel met windows vista
heeft een kennis windows vista ultimate opgezet,wel ik moet zeggen dat het heel leuk werken is met vista maar heb er een aantal kids die mijn toestelleke ook gebruiken en er telkens in slagen mijn schijf vol te krijgen
ik zoek er al een hele tijd om mijn vaio opnieuw in fabrieksinstellingen te krijgen maar die zijn er hier dus niet meer te vinden

kan er me maw aub iemand helpen mijn vaio terug in fabrieksinstellingen te krijgen,thx :cool:

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Amazone,

om je notebook terug naar de fabrieksinstellingen terug te zetten, heb je 2 mogelijkheden:
1) je gebruikt de recovery-schijfjes die je gemaakt hebt (zoals de software het je ongetwijfeld aangeraden heeft toen je je computer voor de eerste maal startte)
2) je bereikt hetzelfde door F10 te drukken als je je computer opstart (bij het Sony/VAIO-logo verschillende malen op F10 drukken), of in Windows (als je de originele versie nog gebruikt) het VAIO Recovery Center te openen.

In jouw concreet geval vrees ik dat optie 2 niet meer mogelijk zal zijn als Ultimate erop gezet is (meestal wordt er tijdens de informatie informatie gewist en niet voor upgrade gekozen), dus optie 1 is the way to go... ALS je de recovery schijfjes gebrand hebt. Indien dit niet het geval is, kan je altijd contact opnemen met VAIO-Link en daar een nieuw setje schijfjes bestellen, zodat je alles terug opnieuw kan installeren.

Gorecki