annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Cybershot DSC-W5 ter ziele?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
eherle
Bezoeker

Sony Cybershot DSC-W5 ter ziele?

Wij hebben een Sony Cybershot DSC-W5 camera van ca. 7 jaar oud. De laatste tijd ging hij steeds langzamer reageren bij het aanzetten. Nieuwe batterijen geven nog wel eens wat verlichting, maar na een paar foto's geeft hij alweer snel aan dat de batterijen te zwak zijn (terwijl dat niet zo is). Is dit met een eenvoudige ingreep te verhelpen (zo ja, hoe?) of is deze camera rijp voor de eeuwige jachtvelden?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
EJSLD77
Bezoeker

Hallo,

Er zit nogal wat verschil in batterijen, welke heeft u gebruikt en welke had u eerst ? Origineel Sony is altijd het beste. Het komt niet snel voor dat een camera de accu leegtrekt. Ik zou er even een kenner bij uw dealer / winkel naar laten kijken maar de leeftijd zal inderdaad een hindernis gaan vormen. Ik heb jaren met een W7 gedaan en zelfs nog goed werkend 2e hands verkocht. Geweldige camera dus zonde ja. Goede accu's en goed opgeladen zouden het gewoon moeten doen. Er is verder geen ingreep. Dus uitkijken naar een nieuwe anders als u dat al niet gedaan heeft ondertussen...

Groetjes.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
EJSLD77
Bezoeker

Hallo,

Er zit nogal wat verschil in batterijen, welke heeft u gebruikt en welke had u eerst ? Origineel Sony is altijd het beste. Het komt niet snel voor dat een camera de accu leegtrekt. Ik zou er even een kenner bij uw dealer / winkel naar laten kijken maar de leeftijd zal inderdaad een hindernis gaan vormen. Ik heb jaren met een W7 gedaan en zelfs nog goed werkend 2e hands verkocht. Geweldige camera dus zonde ja. Goede accu's en goed opgeladen zouden het gewoon moeten doen. Er is verder geen ingreep. Dus uitkijken naar een nieuwe anders als u dat al niet gedaan heeft ondertussen...

Groetjes.

profile.country.nl_NL.title
kooshondje
Lid

Na aantal jaren zijn de accu's op.  Dat geldt voor elk apparaat.  Ik had goede ervaring met Accuwijzer Spijkenisse, zie website.  Even het juiste apparaat opgeven en het wordt per post bezorgd, en goede prijzen.

Ik heb een DSC-P1 handycam en bevalt nog steeds prima.  Ik heb helaas geen firewire op nwe PC.  Dus moet mijn DV-filmpjes op een andere pc bewerken. Succes.  Een nwe batterij accu is goedkoper dan nwe camera. 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Onzin, de originele batterijen zijn niet altijd de beste!

Ik gebruik al jaren de accus van Subtel en deze zijn veel beter en gaan ook veel langer mee!

Ook heb ik een lader van Subtel, perfect ding!

http://www.subtel.nl/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=suche&fresh=1&suchbegriff=Sony&attribute_set...


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________