annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wat is het krakende geluid in videomodus van de A35?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
A35-gebruiker
Bezoeker

wat is het krakende geluid in videomodus van de A35?

Als ik met mijn kersverse A35  video opneem, is in een stille omgeving een continue, zacht, krakend geluid uit de camera te horen (wordt ook door de ingebouwde mic opgenomen). Ik neem een stilleven op; er verandert dus niets in beeld, ook niet het licht. Geluid van AF is duidelijk anders en niet continue. Geluid blijft hetzelfde als onderwerp of camera beweegt.

Tags (4)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste A35 gebruiker,

Zojuist uw voorbeeld beluisterd. Het lijkt er in 1e instantie op, dat het de steady shot unit is die in werking is.

U kunt dit testen door de steady shot unit uit te schakelen.

Overigens is het wel, dat wanneer er in een stille omgeving wordt gefilmd, de camera de microfoon maximaal "open gooit" om geluid te vinden. Dit kan als resultaat geven dat er ongewenste geluiden worden opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Joost van der Mast

Met vriendelijke groet,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr A35-gebruiker,

Welkom op het Sony Forum.

Het verschijnsel wat u omschrijft is ons niet direct bekend.

Alvorens u verder te adviseren hebben wij navraag gedaan bij Alpha/NEX Sony support.afdeling EU.

Mocht u dezelfde vraag nog bij andere Sony contactmogelijkheden in navraag hebben, dan horen wij dat graag.

Op het Forum kunnen wij niet u prive gegevens inzien.

Wij hopen u spoedig nader te informeren.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Soy medewerker

profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste A35 gebruiker,

Zojuist uw voorbeeld beluisterd. Het lijkt er in 1e instantie op, dat het de steady shot unit is die in werking is.

U kunt dit testen door de steady shot unit uit te schakelen.

Overigens is het wel, dat wanneer er in een stille omgeving wordt gefilmd, de camera de microfoon maximaal "open gooit" om geluid te vinden. Dit kan als resultaat geven dat er ongewenste geluiden worden opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Joost van der Mast

Met vriendelijke groet,