annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Menu taal Alpha580

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
CKolkman
Bezoeker

Menu taal Alpha580

Mijn toestel DSRL A580 is niet in te stellen in de Nederlandse taal, terwijl Nederlands volgens de technische gegevens op de site een optie is. Is er software beschikbaar dit te bewerkstelligen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
Peterke2
Bezoeker

Hallo,

ik kan me voorstellen dat het menu van een A 580 wel enkele verschillen zal hebben met het menu van mijn A 550, maar ik had er geen problemen mee om het in het Nederlands te zetten (kwam standaard in het Engels uit de verpakking).

Maar het kan er ook mee te maken hebben waar je de camera gekocht hebt. Zo heb ik ooit voor mijn dochter via internet een (nieuwe) compact camera van SAMSUNG gekocht (ik weet wel het is geen SONY, maar een kind van 11 jaar koop je geen hele dure camera) en die kon ik ook niet in het Nederlands instellen hoewel het in de beschrijving wel kon. Blijkbaar waren er 2 software versies. Ik heb hem dan via SAMSUNG laten flashen en toen ging het wel.

Kijk anders eens op pagina 151 van je Nederlandse handleiding (is 1 boekje samen met de Duitse ahndleiding).

Greetz, Peter

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_BE.title
Peterke2
Bezoeker

Hallo,

ik kan me voorstellen dat het menu van een A 580 wel enkele verschillen zal hebben met het menu van mijn A 550, maar ik had er geen problemen mee om het in het Nederlands te zetten (kwam standaard in het Engels uit de verpakking).

Maar het kan er ook mee te maken hebben waar je de camera gekocht hebt. Zo heb ik ooit voor mijn dochter via internet een (nieuwe) compact camera van SAMSUNG gekocht (ik weet wel het is geen SONY, maar een kind van 11 jaar koop je geen hele dure camera) en die kon ik ook niet in het Nederlands instellen hoewel het in de beschrijving wel kon. Blijkbaar waren er 2 software versies. Ik heb hem dan via SAMSUNG laten flashen en toen ging het wel.

Kijk anders eens op pagina 151 van je Nederlandse handleiding (is 1 boekje samen met de Duitse ahndleiding).

Greetz, Peter

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr CKolkman,

Welkom op het Sony Forum.

Zoals Peterke2 al vertelde is de taalkeuze van uw camera instelbaar via het menu.

Ook de Nederlandse taal is als optie instelbaar.

Informatie hierover is terug te vinden in de nl-gebruiksaanwijzing op blz 151.

Ook te vinden via de download manuel op onze Sony support website, directe link: http://pdf.crse.com/manuals/4207863421.pdf

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

profile.country.nl_NL.title
tukker.herman
Bezoeker

Beste heer Klis,

Ook ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Alpha580, maar ik kan ook niet de menutaal wijzigen in Nederlands. Die optie staat namelijk niet weergegeven. Wel Engels (standaard), Frans, Portugees en een aantal Arabisch en Aziatisch aandoende talen. Maar geen Nederlands. Wat nu?

Met vriendelijke groet,

tukker.herman

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Tukker.Herman,

Welkom op het Sony Forum.

Bij modellen bedoeld voor de Benelux markt is de taalkeuze van uw camera instelbaar via het menu.

Ook de Nederlandse taal is als optie instelbaar.

Heel vervelend, maar als er geen optie voor NL taal aanwezig is dan lijkt het mij het beste dat u hierover navraag bij uw leverancier/dealer doet.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste CKolkman,

De geauthoriseerde service centra van Sony kunnen dit via software aanpassen.

Helaas is dit niet door eindegebruikers zelf te doen, daar dat dit via de afstel software gaat.

Met vriendelijke groet,

Joost van der Mast

Met vriendelijke groet,
profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste Herman Tukker,

De geauthoriseerde service centra van Sony kunnen dit via software aanpassen.

Helaas is dit niet door eindegebruikers zelf te doen, daar dat dit via de afstel software gaat.

Met vriendelijke groet,

Joost van der Mast

Met vriendelijke groet,