annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuws: Nik filters (software) nu gratis

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Nieuws: Nik filters (software) nu gratis

Voor alle beeldverwerkers het volgende nieuwsbericht vanaf zoom;

 

http://zoom.nl/artikel/software/23932-nik-filters-vanaf-nu-gratis-te-downloaden.html?utm_source=zoom...

 

het zal sowieso werken met Adobe producten

Gratis download site; https://www.google.com/nikcollection/

 

 

mijn foto's op; 500px en
15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Onno_l

je hebt gelijk, het is snel teveel....oppassen dus! Bovenstaande voorbeelden heb ik overigens opzettelijk wat "dik" aangezet om de mogelijkheden en dus de verschillen te laten zien.

Zelf kort geleden een goede monitor aangeschaft (Eizo) en ik moet zeggen...dat helpt! Op zich deed het schermpje van mijn Macboekje het niet eens zo verkeerd, maar met een goede monitor zie je toch BETER wat je krijgt! (vooral als je afdrukken boven de 30x40 wilt maken)

 

En kan dus zeer goed helpen om het effect met de Nik filters subtiel te houden..

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

nice ! 

 

 

ik heb hem zelf ook gedownload voor mijn lightroom, en ben er beetje mee gaan stoeien...nog niet heel veel maar zitten wel leuke dingen tussen!

ik moet me eens verdiepen in de laatste versie van lightroom want ik heb de versie net voor nr 6...ik weet dus ook niet of versie 6 ***** beter is?

 

gr, Onno

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Onno_l

Ik gebruik zelf ook nog steeds LR 5.7, vraag me af of de NIK filters met 6.xxx beter werken, de software van de filters blijft hetzelfde...maar misschien dat @albertdros of @Portmixus hier meer over kunnen vertellen?

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Hoe bedoel je 'beter' werken @Sigiphoto ? Ik gebruik de nieuwste LR CC en heb nooit problemen met de NIK filters. Ook niet met de oudere versies :slight_smile:

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@albertdros, beter werken met 6.xxx? Dat was de vraag van @Onno_l, kan ik niet beantwoorden want ik heb LR 5.7....

Impliciet heb je toch antwoord gegeven..:smileythumbsup:

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

ik heb zelf ook versie 5.7

de filters werken overigens prima, ben er aardig mee aan t stoeien.

 

gr, Onno