annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hdr foto's

profile.country.NL.title
bunschoten-bus
Lid

hdr foto's

mooi kan ik dus ook hdr foto's maken met mijn camera maar met wat voor programma gata ik die bewerken of samen voegen ? wie kan me helpen daar mee?

heb het tot nu toe nog maar niet geprobeert maar het lijkt me leuk

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als je een HDR foto neemt met je camera, heb je een afgewerkte jpeg als eindresultaat.

Je kan dus eender welk programma (dat je misschien nu al gebruikt) gebruiken om de HDR foto's te bewerken.

 

Tenzij je bracketing bedoelt waarbij de camera 3 of meer foto's neemt met verschillende belichting (donker, neutraal, licht) om dan als gebruiker zelf met een bewerkingsprogramma samen te voegen als HDR foto.

 

Maar ik veronderstel dat je de eerste situatie bedoelt :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
bunschoten-bus
Lid

ik bedoel eigenlijk het laatse dat met bracketing dat zit namelijk op mijn camera.
Sorry
bedankt voor de snelle reactie.
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er bestaat ongelofelijk veel HDR software dat je foto's samensmelt tot 1 HDR foto.

 

Gratis is mogelijk, maardat heeft altijd zijn beperkingen en kost soms best wat moeite om een mooie HDR foto te bekomen.

Uit deze lijst kan je bv HDR programma's kiezen (maar er zijn er veel meer!)

 

http://captainkimo.com/hdr-software-review-comparison/

 

Als je een programma gekozen hebt, kan je best op youtube kijken naar een tutorial van het programma.

 

Veel succes!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Beste

U kunt uw foto’s het beste bewerken met Adobe Lightroom Classic, Capture One Pro. 
Voor meer info:

XXXXXXXX

 

 

 

 

 

 

< persoonlijke gegevens verwijderd >

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Engelbracht,

 

Hartelijk dank voor je behulpzame reactie. Het delen van persoonlijke gegevens is echter niet toegestaan in deze Community op de publieke pagina. Het is wel mogelijk om elkaar een privébericht te sturen via de inbox die je kunt bereiken door te klikken op het envelope-icoontje rechtsbovenin, daar kun je dan een bericht naar een andere gebruikersnaam sturen. 

 

Bedankt voor je begrip, 

 

Arthur