annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kijk hoe uw nieuwe Sony-tv er bij u thuis uitziet voordat u hem koopt met de Envision TV AR app.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert
291  Weergaven

Kijk hoe uw nieuwe Sony-tv er bij u thuis uitziet voordat u hem koopt. Envision TV AR is de beste manier om te zien hoe de Sony-tv die u zoekt, past bij de muur of ruimte die u ervoor in gedachten had. Met een AR-compatibele telefoon kun je zelf zien of je een tv nodig hebt die groter, kleiner of precies het formaat is dat je je had voorgesteld.
Dus gooi het meetlint weg en neem het giswerk weg - Envision TV AR gebruikt de kracht van augmented reality om u tijd, geld en frustratie te besparen tijdens uw tv-aankoopproces. Open gewoon de app, selecteer uw tv en richt de camera van uw telefoon op de plek waar u uw nieuwe Sony-tv wilt zien!

 

Sony heeft een geheel nieuwe app op iOS en Android die bedoeld is om u te helpen de juiste grootte Sony TV voor u te vinden. In theorie is het idee solide - met behulp van AR, scan je de plaats waar je wilt uw tv te plaatsen, en vlak voor je ogen, de TV zal verschijnen. U zelfs een foto van het maken om te houden of te delen met anderen.

 

Sony Electronics Inc vandaag lanceerde de Envision TV AR app, de beste manier om te zien hoe Sony's tv's passen in het huis. Gebruikers kunnen nu nauwkeuriger bepalen welk tv-formaat perfect is voor hun ruimte met behulp van een AR-enabled smartphone1 en de Envision TV AR-app.

Met de Envision TV AR-app kunnen gebruikers tv's bekijken die zijn gemonteerd of op een standaard staan, alle details van hun geselecteerde tv bekijken, inclusief HDMI en andere poorten, en nieuwe functies van Sony's nieuwste modellen verkennen.

 

Maar in werkelijkheid is de app fundamenteel verschrikkelijk, te beginnen met het ooit zo vreselijke icoon. Wat is dit, de jaren '90? Modern design (geen hardware) en naamgeving zijn nooit iets wat Sony begreep, en tussen het app-pictogram en de naam - Envision TV AR - mist dit de moderne designtaal met een mijl.

 

Zoals voor de app zelf, ik probeerde het op de iPhone 11 Pro, en als een enorme voorstander van AR, was ik enthousiast om te zien hoe een nieuwe, grotere Sony TV kon kijken in onze LA condo. Helaas doet de app niet wat het belooft. Nou, dat doet het wel een beetje.

De app heeft een fundamenteel probleem - om het te laten werken, moet er niets op uw muren. Dus als je probeert voor te stellen hoe een nieuwe Sony TV eruit kan zien in uw bestaande plaats, moet u ofwel uw huidige tv uit te nemen van zijn stand / muur of verhuizen naar een nieuwe, lege home.¹

[Programma's nota van Sony²]

Absoluut absurd. Wie kan deze app serveren? Bijna iedereen heeft al een TV en zijn veel meer waarschijnlijk op zoek naar wat te kopen volgende, in tegenstelling tot vanaf nul, die zij veronderstelt. Deze app moet verleiden me om me voor te stellen wat een grotere of andere tv eruit zou kunnen zien in mijn ruimte. In mijn geval, ben ik zeker als hel niet van plan om mijn TV los te koppelen en het van zijn tribune in hoop te bewegen dat app eigenlijk functioneert.

 
 

suc6 ermee,
73's