Deel jouw ervaring!
he all
Heeft iemand ervaring met het volgende. Onlangs heb ik een Sony BDV-EF220 aangeschaft. Een prima apparaat en ben er erg tevreden over. Echter, wat ik niet begrijp is het aanbod van Vtuner. Het aanbod op www.vtuner.com verschilt enorm van het aanbod in het apparaat. Hier wordt wel mee geadverteerd en heb hem met name gekocht voor het gebruik van internetradio. Zijn hier bepaalde instellingen voor?
Hoor graag van jullie
Almer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom,
<quote>Dit stopt echter wel als ik de bdv-nf720 uit de stekker trek<quote>
Door een aardlus via de afscherming van een kabel met een ander toestel (TV) is dit mogelijk.
De oplossing is om een mantelstroom filter in de desbetreffende kabel te plaatsen.
73's
Hey Almer,
Ik loop inderdaad tegen ditzelfde verhaal aan. Ik zie alleen dat jij al sinds augustus 2012 geen reactie hebt gehad op je melding. Of heb je misschien reactie gehad via een andere weg dan dit forum?
Wat kan ik eraan doen om alle radiozenders van vtuner.com te ontvangen op mijn BDV-NF620??
Kan iemand me helpen?
Door de slechte ontvangst van de FM Tuner zie ik mij genoodzaakt om Internet Radio te gebruiken.
Bijzonder teleurstellend is dat het VTUNER aanbod geen enkele Belgisch Nationale Zender bevat zoals de zenders van VRT (Raidio 1, - 2, -3, MNM, Stubru, MNM-hits) en andere zoals Qmusic, JoeFM, enz.
Nochtans zitten die zenders wel in het www.VTUNER.com gamma, maar sony filtert en is zeer selectief.
Meerdere mails naar Sony 1st line support hebben totnogtoe niets opgeleverd. Ik kreeg de domste antwoorden terug. Maar na lang aandringen hebben ze mijn vragen doorgespeeld naar 2nd line support.
Op dit antwoord wacht ik nog steeds. Mijn vraag is nochtans heel eenvoudig: Pas de firmware aan zodat het volledige vtuner aanbod beschikbaar is.
Ik heb het toestel voornamelijk gekocht voor de Radio functie, meerbepaald Internet Radio.
De FM ontvangst is ook zeer slecht. Door heel de FM - Band hoor ik een gezoem, dat ook hoorbaar is als ik een partable radio in de buurt op zet. Dit stopt echter wel als ik de bdv-nf720 uit de stekker trek. wil dit dan zeggen dat de bdv-nf720 een stoorzender is dat zijn eigen FM ontvangst onderdrukt ?
Ook op dit laatste heb ik geen antwoord gehad.
Ik dacht dat Sony een topmerk was met top support?
Nog even afwachten wat het antwoord van de 2nd line support gaat zijn! Ik post ook positieve zaken als die er zijn, dus als er een antwoord komt zal ik dit ook vermelden!
Welkom,
<quote>Dit stopt echter wel als ik de bdv-nf720 uit de stekker trek<quote>
Door een aardlus via de afscherming van een kabel met een ander toestel (TV) is dit mogelijk.
De oplossing is om een mantelstroom filter in de desbetreffende kabel te plaatsen.
73's
Temperar
Al enig nieuws van het 2nd line support team??
Lijkt mij nu wel te lang te duren.
zo is het net of we om de tuin geleid zijn met die internet radio.
Mijn BDP-S790 moet toch het vlaggenschip zijn van de Blu Ray spelers.... Maar alle internet radio ho maar.
Hopelijk had je nog wat vernomen van de heren of dames.
Dan horen wij dat graag van je
Groeten
Ook ik loop hier tegen aan. Een net anwoord heb ik niet gekregen. Ben jij inmiddels verder, een oplossing gevonden??
Hoor het graag, GuusM
dit probleem heb ik ook op mijn sony CMT SBT300W, en dit vond ik op intranet:
http://www.sony.nl/support/nl/content/cnt-hn/prd-tvhc/vtuner-announcement
kennelijk is er een probleem met vTuner....afwachten maar
heb een Sony CMT-G2NiP micro setje gekocht voor internet radio, maar deze gaat mooi terug naar de winkel en ga een Pioneer kopen
Ik heb geen vTuner, maar ik hoor geluiden dat het mogelijks nu (half uurtje geleden) wel terug actief zou zijn...kan iemand met vTuner dat bevestigen of ontkrachten aub?
EDIT: ik had "het geluid" fout begrepen...inderdaad erg vervelend...