annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Receiver gaat uit als ik TV uit zet

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
begoedh
Ontdekker

Receiver gaat uit als ik TV uit zet

Ik heb net een nieuwe Sony receiver (STR-DN840) gekocht en deze aangesloten op mijn Bravia 40W5500 met HDMI. Als ik nu muziek aan 't afspelen ben en ik wil even tussendoor iets wijzigen in het menu dat via de tv wordt weergegeven is dat prima, maar ik wil de tv daarna weer apart uit kunnen zetten. Dit lukt op de een of andere manier niet. Alles gaat tegelijk uit. Het maakt hierbij niet uit of ik de powerknop op de AB van m'n tv gebruik , of de powerknop specifiek bedoeld voor de TV op de AB van de receiver. Dit kan toch niet helemaal de bedoeling zijn lijkt mij?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
begoedh
Ontdekker

Ik vind 't gelijk ook een groot nadeel. Dus het is niet  meer mogelijk om de tv apart uit zetten, met de AB?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is het voordeel van de Bravia Sync functie.

 

73's 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
begoedh
Ontdekker

Ik vind 't gelijk ook een groot nadeel. Dus het is niet  meer mogelijk om de tv apart uit zetten, met de AB?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bravia Sync uitzetten.

 

Ook in het Bravia Sync menu is het een en ander aan/uit te zetten.

 

73's 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
begoedh
Ontdekker

Ik had inderdaad even zelf verder moeten kijken. Ik heb de instelling gevonden waarbij de tv de receiver niet uit zet. Maar, de tv gaat dan na enkele seconden weer aan. Voorlopig zet ik de tv wel met de 'echte' uit-knop uit.