Deel jouw ervaring!
Goedemorgen
graag wil ik met jullie bekijken wat de meest ideale setup is qua aansluiting richting mijn HT-XT1. Het verkooppunt van kon mij helaas niet adviseren in deze.
Opstelling betreft:
50W829
Sony PS3
Humax decoder ziggo radio en tv
HT_XT1
Graag zou ik vernemen wat de meest ideale setup is mbt aansluitingen voor weergave van beeld en geluids beleving? Intenite is tevens om zeer binnenkort een Med8er mediaplayer aan te sluiten. Zoals bekend zijn alle apparaten voorzien van HDMI aansluitingen. Ook het advies ten aanzien van de optical aanlsuiting wordt zeer op prijs gesteld.
Alvast bedankt voor de ondersteuning indez HT-XT1
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo Christian,
Welkom op het forum en leuk dat je een HT-XT1 hebt! Laat maar weten wat je ervan vindt
Het gemakkelijkste (en volgens mij beste) is alles aansluiten via HDMI: Je hebt 3 HDMI ingangen en 1 HDMI uit.
Op elk van deze 3 HDMI in's kan je een toestel aansluiten (bv PS3) op de HDMI uit sluit je de TV aan in de "HDMI arc" poort.
HDMI is digitaal dus de optical (digital in) heb je niet nodig.
Spelen maar!
Hallo Christian,
Welkom op het forum en leuk dat je een HT-XT1 hebt! Laat maar weten wat je ervan vindt
Het gemakkelijkste (en volgens mij beste) is alles aansluiten via HDMI: Je hebt 3 HDMI ingangen en 1 HDMI uit.
Op elk van deze 3 HDMI in's kan je een toestel aansluiten (bv PS3) op de HDMI uit sluit je de TV aan in de "HDMI arc" poort.
HDMI is digitaal dus de optical (digital in) heb je niet nodig.
Spelen maar!