annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Codes voor BDV-N9100w

riek47
Nieuw

Codes voor BDV-N9100w

Geachte L.S.,

Waarom geven jullie in godsnaam de z.g. Discrete Codes voor mijn Home Cinema Set typ BDV-N9100W niet door aan Logitech. Ik heb een vrouw die een hartstilstand heeft gehad en helemaal hodel de bodel word van alle verschillende AB's. Ik dach koop een Universele AB van Logitech b.v. de Harmony 1100 of de Logitech Touch zodat zij alleen met één AB alles kan bedienen. Wat schetst mijn grote verbazing die is niet mogelijk omdat Sony niet bereid is de benodgde codes aan Logitech te verstrekken zodat deze het in hun database op kunnen nemen.

Mijn Case is bij u reeds langer bekend onder no. 9191340, e-mail 287260 maar niemand kan of wil wat doen. Logitech neemt geen telefonisch contact op met Sony en Sony zegt weer Logitech moet maar bellen. En wie is de dupe van dit onzinnige spelletje??. Het leukste is nog dat u, Sony, niet over een universele AB beschikt dus ik wel verplicht ben een ander maerk aan te schaffen. Zit nu opgescheept met z.g. uw top Home Cinema Set maar door onwil van beide partijen kan ik hem niet gebruiken waarvoor hij toch eigenlijk gedacht zou moeten zijn n.l. klantvriendelijke bediening. Ik vraag u echt niet naar de code van Fort Knox maar gewoon klantvriendelijke behandeling en tegemoet koming.

Dit zou toch hoog in het vaandel moeten staan van Sony, maar blijkbaar weer eens misgerekend.

Een zeer teleurgestelde "klant"

Hoogachtend,

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

De meeste Logitech afstandsbedieningen hebben toch een zelfleer functie!!!

Zo lijkt mij het probleem dan opgelost.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Riek,

 

Wat vervelend dat je problemen hebt met de universele afstandbediening van Logitech.

Sony heeft aangegeven dat het geen kwestie is van niet de codes willen geven, maar dat de codes door de afstandbediening zelf worden aangemaakt, om deze te laten werken met verschillende TV's van andere merken.

 

Sony zou graag verder willen helpen, maar kan dit niet doen, omdat ze de codes zelf niet weten.

Sony raadt je dan ook aan om, even contact op te nemen met Logitech zelf, als de afstandsbediening het niet doet.

 

Groetjes,

 

Amal_S