annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDV-F500 thuisnetwerk aanleggen

profile.country.nl_NL.title
Leeuwtje51
Bezoeker

BDV-F500 thuisnetwerk aanleggen

Ik bezit de Sony BDV-F500 Home Theatre System en probeer mijn thuisnetwerk te openen om vanaf de BDV-F500 contact te kunnen maken met mijn pc om op deze manier muziek en films te kunnen afspelen.

Hoe moet ik dat doen?

Bij 'instellen' - 'netwerkinstellingen'heb ik de instelling 'bedraad instellen' gekozenen de netwerkverbinding automatisch laten zoeken.

Aangegeven wordt, dat alles goed werkt, maar ik "zie" mijn pc nergens terug. Hoe moet ik verder handelen?

Groeten,

Leeuwtje51

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Geachte Leeuwtje,

Zodra bij de diagnose alles op OK staat, dan heeft uw TV verbinding met uw netwerk, dan dient u op uw PC een mediaspeler te hebben.

Hieronder ziet u een link waar een lijst staat van de mediaservers en welke bestanden er worden ondersteunt.

http://support.sony-europe.com/tutorials/tvhc/dlna/dlna.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-40W5500

U kunt als u ze heeft ingeladen in de media speler op uw TV via HOME -> Video / Foto / Muziek de bestanden ophalen van uw pc.

Wel dienen het orginele bestanden te zijn (dus onbewerkt of geconverteerd) , anders leest de TV de bestanden niet of moeilijk.

Bijvoorbeeld met ondertiteling die niet 100% worden ingebakken en niet helemaal in de *.avi file zit worden niet weergegeven.

In de lijst (zie link) staan dus de files die worden ondersteunt, andere files heeft u zeg maar mazzel mee als ze worden weergegeven.

Hopelijk komt u zo verder,

Vriendelijke groet, Tha-Ghost

profile.country.nl_NL.title
jvdv58
Bezoeker

@Tha-Ghost

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn BDV-E370.

Ik  heb mijn netwerkkabel erin zitten en de speler heeft verbinding met het  Internet. Er zijn ook updates uitgevoerd. Allemaal keurig. In mijn  router zie ik de speler ook. Hij heeft en IP adres gekregen dat in de  range zit van mijn overige apparaten. Prima.

Vanaf computers in het netwerk zie ik de speler ook.

Mijn foto's en muziek staan op een server. De server zie ik wel maar kan de mappen niet openen.

De link waarnaar je verwijst wekt de indruk dat uitsluitend de daar genoemde programma's herkend worden. Dat kan ik me toch eigenlijk niet voorstellen.

Kan iemand mij op het goede been zetten?

M vr gr,

JvdV