annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDP-S6700 en Synology.

profile.country.NL.title
jelleruben
Ontdekker

BDP-S6700 en Synology.

Hallo allemaal, 

 

Ik ben in het bezit van een BDP-S6700 Blueray speler deze zit op het netwerk, zo heb ik ook een Synology NAS op hetzelfde netwerk.

Via DLNA kan ik nu ook mooi video's kijken  die op zijn geslagen op de NAS. 

 

Mijn ouders hebben dezelfde Blueray speler en dezelfde Synology NAS. Echter wordt de NAS niet door de Blueray gevonden. 

 

Hun Blueray speler en  NAS zitten op hetzelfde netwerk.

 

Hun Synology heeft (net als die van mij) ook de Mediaserver app erop en zijn de instellingen hetzelfde ingesteld. Maar toch krijgen ze de NAS niet in het menu actief.

 

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? 

Tags (4)
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @jelleruben

 

Zoiets is lastig vast te stellen op deze wijze. Ik zou gokken dat de mediaserver niet gevonden wordt door de Blu-ray speler vanwege een instelling. Maar welke dat specifiek is, kan ik niet vast stellen aan de hand van de informatie nu. 

 

Als media afspelen op deze wijze het doel is, zou ik niet een blu ray speler van zes jaar geleden gebruiken. Er zijn relatief goedkope en sterkere alternatieven. Een Nvidia Shield bijvoorbeeld. 

profile.country.NL.title
jelleruben
Ontdekker

Bedankt voor de reactie.

 

Wat ik dus eerder vertelde, is dat ik ook deze Blueray speler heb, en alles werkt na behoren. 

6 jaar oud is momenteel even niet echt  relevant. Ligt eraan wat je er ook voor over hebt. 

 

Aangezien mijn ouders dezelfde setup hebben (apparatuur & netwerk) zou je verwachten met dezelfde instellingen ook gaat werken.