Deel jouw ervaring!
Ik heb een KDL-37EX402. Sinds kort verdwijnt de zenderindeling spontaan.
Eerst lijkt de AB niet te reageren, als ik vervolgens de TV handmatig uit en weer aandoe, krijg ik de melding dat er geen zenders zijn. Ik moet dan alle zenders opnieuw instellen. Dit is nu 2 x voorgevallen in 1 week tijd.
Nieuwste firmware staat er op.
Suggesties, wat hier aan de hand kan zijn?
De tv is nog geen 3 jaar oud.
Welkom,
Al de reset (terug naar fabrieksinstellingen) uitgevoerd?
73's
Zenders verdwijnen spontaan 2
Ik heb een KDL-40EX600 en het verhaal van wi3922 is bij mij identiek. Kanaal intoetsen en vanzelf naar een ander kanaal springen, TV uitschakelen en de complete kanalenlijst is leeg. Nieuwste firmware-update aanwezig, teruggesteld naar de fabrieksinstellingen maar het euvel blijft bestaan. Iemand een idee??
Ook mijn tv is nog geen 3 jaar oud
Message was edited by: Tjalke-J.
Message was edited by: Tjalke-J.
Ik heb hetzelfde met de KDL-32BX400, bijna elke dag moet ik de zenders opnieuw instellen. Geeft als melding "programma's zijn niet opgeslagen" gebruik een CI+ met ZIGGO. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?
Ik heb ook een Ziggo kaart en cam-module. Maar je zou denken, dat deze geen invloed zou mogen hebben op de analoge zenderindeling.
Vreemd,
hier hangt in de slaapkamer ook een toestel met dezelfde firmware alleen met een CI+ module van UPC en tot op dit moment geen enkel probleem met dat de zenders niet zijn opgeslagen.
Op het Ziggo gebruikers forum is er ook nog geen enkele melding hierover.
73's
Herken het verhaal van Dennis. Heb precies hetzelfde sinds enkele weken. Springt van Flevoland terug naar Nederland 1 en raakt regelmatig alle zenders kwijt. Dacht eerst dat Ziggo bezig was met wijzigingen in het zenderpakket maar blijf het probleem houden. (KDL-40EX402 met firmware M8727)
En weer eentje vanaf het Ziggo netwerk.
Vreemd
Op het UPC/Chello forum ook nog geen enkele melding: http://www.chelloo.com/
Al denk ik dat het CI+ gebruik op UPC nog een stuk lager ligt als bij Ziggo
Ziggo gebruikers: http://ziggo-gebruikers.nl/forum
Misschien is er wel iets mis (is niet de eerste keer) met de datastream in het Coax signaal voor de Sony toestellen.
Misschien regio geboden?
Om hier achter te komen vermeld a.u.b. je postcode.
73's
Mijn postcode is 1689xx.
De eerste keer dat de zenderindeling verdween was circa 3 weken geleden en opnieuw anderhalve week later.
Mijn postcode 1131
Message was edited by: dennisconijn
Message was edited by: -Tycho-