annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Youtube app op W815B

OPGELOST
profile.country.BE.title
manutimmers
Lid

Youtube app op W815B

Hi,

 

Ik merkte bij het "casten" van een filmpje van mijn smartphone dat de Youtube app van mijn KDL-42W815B niet meer werkt. Ondertussen al eens "internet inhoud vernieuwen"gedaan zonder resultaat. Gekeken of ik de laatste firmware heb, check PKG3.004EUA.

 

Als ik de app open krijg ik steeds de melding: The page you requested could not be displayed.

Opgemerkt dat die youtube pagina ineens een witte achtergrond heeft daar waar dat vroeger zwart was.

 

Ik heb het toestel (nog) niet naar fabrieksinstellingen geresset want ik wil dat (nog) niet doen.

 

Iemand enig idee?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
manutimmers
Lid

"Disable youtube application"

-> en hoe doe je DAT? Voor zover ik zie, staat die app in een vaste lijst en kan je die NIET zomaar disable-n

-> Als je op de app klikt kan alleen maar "toevoegen aan mijn apps" of "openen"

Ik zie niet in hoe je apps kan verwijderen/disablen.

 

"Downgrade the youtube application to a previous version"

-> hetzelfde probleem. Zelfs update via die app is niet mogelijk of nergens zichtbaar.

 

Voor alle duidelijkheid de W815B is GEEN android-TV!!!

 

Uiteindelijk hab ik maar een volledige reset gedaan (terug naar fabrieksinstellingen) en hiermee werkte die youtube-app terug zoals voorheen. Tenminste voorlopig.

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat het geen Android toestel is was al bekend. De bovengenoemde oplossing kwam van SonySQE

Mooi dat het toch al is opgelost door terug te gaan naar fabrieksinstellingen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er zijn meerdere gebruikers met dit probleem. Er is een tijdelijke workaround met dank aan Ollie.

 

Workarounds:

  • Disable youtube application

       OR

  • Downgrade the youtube application to a previous version 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
manutimmers
Lid

"Disable youtube application"

-> en hoe doe je DAT? Voor zover ik zie, staat die app in een vaste lijst en kan je die NIET zomaar disable-n

-> Als je op de app klikt kan alleen maar "toevoegen aan mijn apps" of "openen"

Ik zie niet in hoe je apps kan verwijderen/disablen.

 

"Downgrade the youtube application to a previous version"

-> hetzelfde probleem. Zelfs update via die app is niet mogelijk of nergens zichtbaar.

 

Voor alle duidelijkheid de W815B is GEEN android-TV!!!

 

Uiteindelijk hab ik maar een volledige reset gedaan (terug naar fabrieksinstellingen) en hiermee werkte die youtube-app terug zoals voorheen. Tenminste voorlopig.

 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat het geen Android toestel is was al bekend. De bovengenoemde oplossing kwam van SonySQE

Mooi dat het toch al is opgelost door terug te gaan naar fabrieksinstellingen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Anonymous
Niet van toepassing

Op deze pagina vind je de laatste updates van Sony met betrekking tot deze YouTube storing. 

profile.country.BE.title
manutimmers
Lid

Te vroeg gesproken 😞

Het heeft juist geteld één (1) keer gewerkt.

Ondertussen OPNIEUW een volledige reset gedaan en alles maar opnieuw ingesteld.

Allez, die Youtube casting kunnen we dus OOK al vergeten.

Heb nu dus geleerd om die smart toestanden al niet meer te gebruiken. Heb een lange HDMI-kabel gekocht en zal het voortaan wel via de PC doen 😞

Alleen wordt op die mannier deze TV wel heel snel veroudert. 😞

Gezien die TV linux Mint draait vraag ik mij af of power-users zelf niet op dat TV-OS kunnen en er andere apps kunnen zetten dan hetgeen die er nu op staat?

Uiteindelijk is Android toch ook maar een "linux distributie".

Verder vraag ik mij af of Sony mensen zelf wel eens hun website gebruiken? Want telkens wanneer je op een URL in een email-antwoord klik, kom je op een pagina waar je een land moet kiezen,: 

--> Deze dus: https://community.sony-europe.com/t5/custom/page/page-id/CountrySelector#M13339

 

als je dan Belgie kiest krijg je ELKE KEER de volgende foutmelding (zie screenshot). EN ja, cookies staan wel degelijk aan. Het probleem doet zich niet voor wanneer je bv. Nederland kiest.

 

Aan   na een reset werkt het juist geteld 1x.

En spijtig genoeg is er nog geen oplossing voor de non-Android TV's 😞

Alvast bedankt om te proberen te helpen.

 

Je hebt me vorige keer ook proberen te helpen. Thanx man.

 

 

Knipsel.JPG

 

profile.country.NL.title
Ellen_M
Lid

Hi Manu,

 

 

Er zijn inderdaad nog steeds problemen met de YouTube app. Onze technici zijn er druk mee bezig!

Hopelijk komt er snel een oplossing. Zodra die er komt laten we het in ieder geval in dit topic weten.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ellen

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Oplossing is er nu voor meerdere OS.

 

Link

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!