annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wordt Dolby Digital door KDL-48W605 doorgestuurd via HDMI?

OPGELOST
clecleme6
Ontdekker

Wordt Dolby Digital door KDL-48W605 doorgestuurd via HDMI?

Beste,

Ik heb een vraag met betrekking tot de geluidsdoorvoer van de TV naar mijn home cinema set. De TV is een nieuwe Sony KDL-48W605 en de home cinema set BDV-NF720. De TV is via de ARC aansluiting op de ARC van de home cinema set aangesloten en deze wordt goed herkend (Het geluid wordt automatische doorgestuurd naar de home cinema set).

Op dit moment zijn al mijn apparaten op de home cinema set aangesloten, maar voor het gemak wil ik deze graag op de televisie aansluiten. Daarnaast wil ik graag een ci+ module voor de televisie aanschaffen.

Nu is mijn vraag als ik digitale tv via een ci+ module gebruik of als ik mijn mediaspeler (via HDMI) op mijn tv aansluit of dan ook het geluid in dolby digital/DTS naar de blu-ray speler doorgestuurd wordt?

Alvast bedankt voor de moeite!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Als er een CI+ Module gebruikt wordt, wordt het Dolby Digitale signaal vanuit de W605 automatisch via de ARC aan de NF720 aangeboden.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Als er een CI+ Module gebruikt wordt, wordt het Dolby Digitale signaal vanuit de W605 automatisch via de ARC aan de NF720 aangeboden.

73's

clecleme6
Ontdekker

Hallo Pa3eia,

Heel erg bedankt voor het antwoord! Is het ook zo dat als ik mijn mediaspeler via HDMI aansluit op de TV (deze stuurt normaal ook DTS uit als ik deze via HDMI aansluit op de NF720) dat ook het dolby geluid naar de NF720 stuurt?

Als ik dit weet is mijn vraag beantwoord, nogmaals dank voor de snelle reactie!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier wordt het Dobly Digital signaal vanuit de playstation (HDMI) doorgezet naar de ARC van de E370.

Dus in jouw configuratie moet het ook gewoon lukken is mijn idee.

73's