Deel jouw ervaring!
Gisteren het toestel aangekocht. Installatie en FW-ipdate waren een fluitje van een cent. Ik heb o.a; ook een USB-hardisk aangsloten. Er staan een paar kleine test avi-bestanden op met een srt-bestand. Het afspelen van zo'n bestand verloopt vlekkeloos, maar als ik de ondertiteling inschakel (met toets bovenaan afstandsbediening) dan zie ik telkens vraagtekens als ondertiteling. Graag jullie commentaar met dank daarvoor.
Hallo Eddy29,
Deze vraag is al eens eerder gesteld met betrekking tot een ander model, waar wordt gezegd dat de srt. niet wordt ondersteund.
http://community.sony.co.uk/t5/Televisies/Video-en-ondertittels-srt/m-p/649945/highlight/true#M437
Er wordt wel een oplossing geopperd in een ander post, door te werken met een media server:
Of dit ook voor de KDL-42W805A specifiek geldt, durf ik niet zo te zeggen - wellicht heeft iemand anders een idee?
met vriendelijke groet,
Clarissa
Ik lees in de I-manual onder: andere apparaten gebruiken - USB-apparaten: codec list daty er heel wat ondertteling alsook srt indersteund wordt. Misschien geldt dat niet voor de HDD-USB ???? Wiet weet meer?