Deel jouw ervaring!
welke hdmi kabels kan ik het beste gebruiken bij de sony (4k uhd) KD-49XG9005 .
Dit in combinatie met de samsung soundbar 90qr en ziggo mediabox next.
kabels worden niet langer dan 1,5 m
uiteraard met arc
en is een kabel met 60hz verversingssnelheid wel voldoende voor een 100hz tv
moet ik dan geen 8k kabel nemen met 120 hz verversingssnelheid
Bij de Ziggo next box wordt een HDMI meegeleverd en waarschijnlijk overige apparatuur ook? Deze al eens geprobeerd?
Zelf gebruik ik HDMI kabels van AudioQuest Forest. Deze doen het meer dan prima, maar zijn niet goedkoop. (e)ARC staat hier standaard op alle apparaten uit.
Dit al eens gelezen ? Staat veel nuttige informatie in. Ook al is het een wat ouder artikel.
https://www.homecinemamagazine.nl/2011/04/advies-alle-hdmi-kabels-zijn-hetzelfde-of-toch-niet/
Kabels zijn er van paar euro tot ver over de honderd euro. Zo gebruikt de 1 kabels van de action die prima functioneren en de andere één van de duurdere merken. Ruconnected kabels zijn prima kabels in het midden segment. En ze hebben ook een erg goede service. Je zou daar eens naar kunnen kijken.
https://www.ruconnected.nl/hdmi-kabel/?ref=1
Voor kwaliteit is eigenlijk het enige waar je op hoeft te letten is of de kabel dik/gevoerd is. Dat vermindert het storen met andere signalen.
Hallo, ik gebruik HDMI kabels van het merk ``Monster cable`` en dan de Ultra HD Black Platinum, je betaald wel iets meer, maar gaan heel lang mee. Verkrijgbaar in verschillende lengtes. Gegarandeerd storingvrij. Verkrijgbaar bij o.a. BCC. Een aanrader. 😃
Waarschijnlijk niet. De kabels zijn niet wat het verschil maakt bij 8K, maar de HDMI poort zelf. De kabels leveren een digitaal signaal, ongeacht van hoeveel enen of nullen dat bevat.
Hoi, Je vraagt of het beter is voor een 8k kabel te kopen , voor zover ik weet zijn er nog geen opnames en/of uitzendingen van 8k te zien. Dat duurt nog wel een tijdje ! Veel geluk met een 4k Kabel dit zij tot nu de beste .
Zelf had ik geen goedkope 4k kabels gekocht en achteraf blijken de 4k van de Action beter te zijn, duidelijk verschil.