annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vrij te ontvangen zenders

profile.country.NL.title
hendrie1963
Ontdekker

Vrij te ontvangen zenders

Hallo allemaal, Ik heb de schotel rechtstreeks aangesloten op mijn KD-43XE7004 tv. Maar waarom kan ik de regionale zenders van tv Oost en TV Noord niet ontvangen en RTV Drenthe wel. Noord en oost zijn toch ook vrij te ontvangen? Een kennis van mij heeft de schotel ook rechtstreeks aangesloten en die heeft wel al die regio zenders. Bij voorbaat hartelijk dank voor het antwoordt
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welke scan (CanalDigital (HD of SD) of Andere (Algemene Satelliet) wordt er uitgevoerd?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hendrie1963
Ontdekker

Ik scan op Canal Digitaal HD maar ik heb SD ook wel geprobeerd maar dat helpt ook niet. En de algemene satelliet heb ik ook al eens gedaan. Maar met de algemene satellite duurt het ontzettend lang dat hij alles heeft gescant en er staat niets meer op volgorde. En omdat ik een triple LNB heb komt er veel gelijke zenders binnen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wel hier een schotel aangesloten op 19,2, dus ook geen CanalDigital module. Heb je nu beschikking over alle Nederlandse regio zenders of worden alleen de regio zenders weergegeven die bij je postcode horen?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hendrie1963
Ontdekker

Wat ik nog was vergeten te vertellen is dat ik geen abonnement meer heb bij Canal Digitaal. Ik heb dus alleen de vrij te ontvangen zenders. Wat bedoel je met de schotel aangesloten op 19,2. Bedoel je de LNB? Die zit vast aan 23,5. De meeste regio zenders staan wel in de lijst. Noord, oost Drenthe, Friesland Brabant, TV5 heb ik niet in de lijst staan.
profile.country.NL.title
hendrie1963
Ontdekker

Ik ben er al achter wat het was. Ik heb contact gehad met Canal Digitaal en nu blijkt dat de regionale zenders helemaal geen vrij te ontvangen zenders meer zijn. Alleen Tv Drenthe is nog vrij te ontvangen. Dank je wel voor de moeite.