annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

verticale groene strepen op BRavia KDL-26L4000

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
nicoheinsbroek
Bezoeker

verticale groene strepen op BRavia KDL-26L4000

Onze Bravia KDL-26L4000 vertoont sinds enkele maanden soms groene verticale strepen. DIt   is mn zo, als de achtgrond zwart is. SOms worden zelfs alles wat zwart is groen.

De tv is van januari 2009, wij hebben hem 2 jaar.

Wie weet wat dit is en hoe te verhelpen?

Dank alvast!voor reacties!

Nico

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Adriek1 en Nick66,

Het spijt me te moeten horen dat u vind dat de Sony klantenservice niet toereikend is geweest. Dit forum is er echter in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Wanneer u een snelle reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Beste groet,

-Tycho-

Forum moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_NL.title
nick_66
Bezoeker

Hallo,

Hebt u ooit een antwoord gehad op uw vraag? Zie geen reacties staan. Vandaag hebben wij een nieuwe Sony aangeschaft en deze vertoonde al direct bij inschakelen verticale oranje/rode strepen.

Zou het toch erg slechte service vinden van Sony als ze uw vraag nooit hebben beantwoord.

profile.country.nl_NL.title
Adriek1
Nieuw

Ik volg dit forum al een tijdje en sony geeft nou niet direct het schoolvoorbeeld van klantvriendelijkheid.

Als je een probleem hebt kun je hier je klacht kwijt, maar je zult je probleem met je leverancier op moeten lossen.

sony is niet thuis.

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Adriek1 en Nick66,

Het spijt me te moeten horen dat u vind dat de Sony klantenservice niet toereikend is geweest. Dit forum is er echter in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Wanneer u een snelle reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Beste groet,

-Tycho-

Forum moderator

profile.country.nl_NL.title
nick_66
Bezoeker

Hallo,

Vorige week zondag hebben wij bij een discounter shop een 2010 Sony KDL-46EX710 gekocht. Deze TV vertoonde zeer sterk vlekken op het scherm, crease wordt het blijkbaar genoemd. Afgelopen zaterdag deze TV omgeruild voor een duurdere, nl een KDL-46HX720. Ook weer problemen met deze TV, nl oranje/rode verticale strepen op het scherm. Gisteren hebben we ook deze TV weer terug gebracht en we hebben ons geld terug gevraagd. Ons is mondeling toegezegd dat het 2 tot 3 dagen zou duren, dus uiterlijk woensdag zal het geld op onze rekening staan. Erg vreemd dat deze discounter shop twee Sony TV's verkoopt met beeld problemen. Import uit het buitenland??

Via een live chat functie van deze shop is mij vandaag toegezegd dat ons geld vandaag is overgeschreven. Ik twijfel nu eerlijk gezegd eerder aan de producten die deze shop levert dan aan het merk Sony. Altijd een fan geweest van Sony.

Geef deze shop tot woensdag de tijd, anders hebben ze een probleem met ons. Heb geen enkel vertrouwen meer in deze discounter shop.

Wordt vervolgd dus...

profile.country.nl_NL.title
nick_66
Bezoeker

De opmerking dat Sony niet thuis is, klopt. Ik heb 3 dagen geleden een bericht gestuurd aan Sony per mail en tot op heden nog steeds geen antwoord gehad. Ik heb zelf een serviceverlenend beroep en weet als geen ander hoe belangrijk goede service is voor klanten. Ik had toch wel mogen verwachten van Sony dat ze na 3 dagen toch wel een antwoord hadden kunnen sturen? Nee, dit schept geen vertrouwen.

profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Nick_66

Er is u een prive bericht verstuurt.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker