Deel jouw ervaring!
sinds mijn sony 32ex600 een nieuwe update heeft en ik van mijn media player of van mijn dvd kanaal terug wil naar een tv kanaal duurt het soms wel 1 tot 2min hij is al 2 keer weg geweest en een nieuwe print plaat er in maar het probleem blijft zijn er mensen die hier ook last van hebben ,door het belijd bij sony moet alles onder de 81cm gebracht worden dus geen aan huis service dat betekend dat je tv gewoon 3 weken kwijt bent
en dat door een fout van sony
heb sony ook gebeld maar ze zijn tot niets berijd vind dit wel een slechte service
ik gebruik een cam ci module
voor de update had ik geen last alleen van de melding van de module die is wel ogelost
misschien heeft iemand een oplossing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom,
Dat de snelheid trager met deze update is t.o.v. de vorige firmware is een feit.
Sinds dat Ziggo de HD kanalen heeft vrijgegeven is dit ook een nadeel voor de zap snelheid.
Het toestel heeft langer nodig t.o.v. de normale (SD) digitale kanalen.
73's
dat is leuk maar dat mag toch geen reden zijn dat je zo lang moet wachten
het zappen dat berijp ik maar die andere klacht moet toch ook opgelost worden
ik heb het idee dat sony zich verslikt heeft in de sofware voor de ci module en nu probeert om er onder uit te komen
het licht niet aan ziggo of de hd kanalen de software is niet goed en daar zijn wij de dupe van.
Welkom,
Dat de snelheid trager met deze update is t.o.v. de vorige firmware is een feit.
Sinds dat Ziggo de HD kanalen heeft vrijgegeven is dit ook een nadeel voor de zap snelheid.
Het toestel heeft langer nodig t.o.v. de normale (SD) digitale kanalen.
73's
ik heb het idee dat sony zich verslikt heeft in de sofware voor de ci module en nu probeert om er onder uit te komen
Waaruit blijkt dat Sony er nu onderuit probeert te komen???
Laten we gewoon afwachten op een goed werkende update.
73's
dus eigelijk moet ik wachten tot sony berijd is om nieuwe software te maken
en mijn tv niet meer weg brengen maar als dat lang duurt verloopt ook de garantie
ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden wordt
als ik hem weer aan bied dan zal FRS reparatie's ook niets kunnen doen gezien de klacht toch ergens anders zit