annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Twin Tuner 4K TV

Toneshed
Ontdekker

Twin Tuner 4K TV

Hallo,

 

Vandaag SONY KD-49X8505B 4K TV geinstalleerd, maar tot mijn verbazing werkt de twin tuner functionaliteit helemaal niet. De melding nadat er een opname loopt en van zender gewisseld wordt:

 

Voor de opname wordt uw CAM gebruikt. Andere gecodeerde services kunnen momenteel niet worden bekeken.

 

De benodigde software update die enkele dagen geleden is uitgekomen belooft:

Adds the Twin Tuner function, which allows you to watch and record two channels at the same time where your service operator permits it.
 
Ik heb met Ziggo gebeld en zij geven aan dat er geen beperkingen zijn wat hen betreft. Probleem bij SONY geven zij aan, wat begrijpelijk is gezien het feit dat de twin tuner functionaliteit al jaren in de door hen verkochte HUMAX HD recorders zit, én werkt. 
 
Heb inmiddels contact opgenomen met Sony customer support, maar nog geen reactie.
 
Iemand anders hier ook tegenaan gelopen?
 
Erwin
 
51 ANTWOORDEN 51
Yetik54
Ontdekker

Hallo,

Ik ben nieuw op deze forum, ik weet niet of ik het bij deze mag plaatsen?:

vraagje: ik heb een KD 65ZF9 gekocht (moet 'n nog ontvangen). Hier zitten twee digitale tuners in. Kan ik bij de ene opnemen en de andere kijken ? Ik heb een enkele Ziggo kaart en module....

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas heeft de huidige Ziggo CI+ module nog de beperking om maar 1 zender te decoderen. Wel is het mogelijk om 1 gecodeerde zender op te nemen en een FTA zender te kijken, of andersom.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!