Deel jouw ervaring!
Heeft iemand al ervaring met de ci-module en smartkaart van CanalDigitaal?TV Sony KDL 47W805.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedenavond. Ik heb een zelfde probleem met de Sony KDL-42W655. Hij herkent mijn CI module niet die net werkend uit een oudere Bravia komt. Moet ik ***** een nieuwe CI+ module aanschaffen en moet deze een 1.3 model zijn?
Alvast bedankt!
Zoals al eerder in dit topic gemeld is voor de 2013 en 2014 de nieuwe 1.3 CI+ Module nodig.
73's
Dat is dan wel een duur grapje dat deze tv's niet backwards compatible zijn. Straks komen ze met een USB 3.0 of nieuwe HDMI aansluiting, waarop apparatuur met de vorige versies van deze aansluitingen niet bruikbaar is. Is dit beleid van Sony of de hele tv industrie of ligt dit aan Canal Digitaal?
Dit is het beleid van de meeste merken.
Zo is het wel mogelijk om bij UPC met een firmware update de module geschikt te maken voor de huidige modellen, misschien is dit ook mogelijk bij Canal Digital?
Met een USB3.0 wat de huidige toestellen hebben is het gewoon mogelijk om USB1. of 2.0 apparatuur te gebruiken, idem met de HDMI uitvoeringen 1.1 1.2 1.3 en 1.4
73's