Deel jouw ervaring!
Goedemiddag,
Simpele vraag, maar blijkbaar is de oplossing niet zo simpel.
Ik heb een Lacie netwerkschijf waarop ook de Sony Bravia op aangesloten middels ethernet kabel aansluiting.
Sony Bravia DLNA ondersteund een aantal video formaten.
Dan zou het toch zo moeten zijn als ik video in één van deze compatible DLNA formaten op mijn NAS netwerkschijf heb staan, ze ook kunnen worden afgespeeld door Sony Bravia TV.
In AVI rn MPEG gaat dat ook wel goed, maar als ik een 3D film wil afspelen lukt het me niet.
Dit gaat allen maar als ik dit via de mediaplayer doe.
AVCHD / MPEG2TS of AVC H.264 / MP4 formaten zouden dit toch moet kunnen?.
Streaming zou wellicht, via mediaspeler, een oplossing zijn, maar ik wil dat eiegenlijk niet.
Gewoon direct vanaf de netwerkschijf naar TV, dat is mijn insteek.
Message was edited by: breedBenR
3D aan titel toegevoegd
3D kan alleen via hdmi (streamen via ftp/utp werkt dus niet) en dan moeten de bestanden ook nog in een AVCHD-folder-structuur staan. Althans dat is wat ik begrepen heb.
Met PS3 MediaServer is dit mogelijk.
suc6
PS3 Mediaserver heb ik geinstalleerd op PC, maar krijg geen 3D te zien.
Bravia moet toch het 3D signaal herkennen en dan inschakelen naar 3D modus.
Wellicht niet het juiste bestand formaat, maar ik heb er al aardig wat geprobeerd, waaronder m2ts.
Via PS3 speler ( dus niet server ) dowmloaden van NAS en dan afspelen op op bravia 3D TV lukt mij ook niet,. Er is dan wel een HDMI aansluiting rechtstreeks naar de TV.
De Serviio player is trouwens een aardige mediaplayer in deze werk omgeving.
Hoor graag de antwoorden.
Message was edited by: Dutchyathome
Message was edited by: Dutchyathome aanvulling
De 3D films hier in het archief zijn van het bestand .mkv en deze zijn via PS3MS in 3D te bekijken.
Op Tweakers.net wordt ook over Mezzmo postitief gesproken als media server (zelf geen ervaring mee).
suc6