annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tv gaat vanzelf aan en uit!

profile.country.NL.title
Bobo2006
Ontdekker

Tv gaat vanzelf aan en uit!

Goedemorgen allemaal. 

Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn tv. 

Ik heb een Sony Bravia KDL-52ex700. De tv is inmiddels 7 jaar oud en heb dit probleem nog niet eerder gehad. De tv gaat vanzelf uit en na ongeveer 1 A 2 seconden weer aan. Bij uitgaan hoor je de klik die je normaal ook hoort. Er gaan geen lampjes knipperen en programma gaat na het aangaan gewoon weer verder. Soms gebeurt het 3 x in de 5 minuten en een andere keer een paar uur niet. Ik las een bericht van iemand met een vergelijkbare tv waarvan moederboard vervangen moest worden die niet meer leverbaar was. Ik weet niet welk probleem hij ondervond. Hoop dat het dus geen moederboard is 😃. Hoop dat iemand mij iets wijzer kan maken. Heb de tv alleen gisteren terug naar fabrieksinstellingen gezet maar dat heeft niks geholpen. 

M.v.g Maurice

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Maurice, 

 

Wat vervelend om te horen. Ik heb je vraag doorgestuurd naar de klantenservice. Zij gaan zontact met jou opnemen. 

 

Je kan zelf ook altijd even bellen of mailen met Sony support:https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Ben ook bang dat een reparatie voor een toestel uit 2010 te duur uitvalt, we leven tegenwoordig in een weggooi maatschappij.

 

Knippert toevalllig een aantal keren de led?

 

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bobo2006
Ontdekker

Nee er knippert helemaal niks. Beeld gaat op zwart (groene led gaat uit) en 2 seconden later gaat hij weer aan en krijg je het sony logo te zien. Daarna gaat het gewoon verder waar ik gebleven was. 

 Bedankt voor je reactie.