annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

trillend en krakend geluid subwoofer

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

trillend en krakend geluid subwoofer

hallo ik heb sinds 29 oktober een kd 55 a1  oled televisie 

over het beeld geen twijfel prachtig gewoon 

maar ben na 1 week gaan informeren over het rare geluid van de subwoofer 

als hij op de kast staat dan maakt hij als je alleen het geluid van de tv afspeeld met een zwaar basgeluid trillende geluiden 

nu hij aan de muurbeugel hangt word dit geluid extra versterkt 

heb al een nieuwe subwooferkast gehad maar geluid blijft 

wil toch eens weten of anderen dit ook horen 

ben nu al 6 weken bezig met sony voor een oplossing zou voor het weekend gebeld worden maar weer geen antwoord gehad 

ik speel veel filmpjes af op de tv dus gebruik veel het eigen geluid van de tv  en na 10 minuten is dit wel heel irritant 

ik plaats hierbij een filmpje van het geluid 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
BryanR1996
Community Team

Hi debeun49,

 

Je bijgesloten video kan ik niet afspelen, dus heb geen voorbeeld van het geluid. Hangt de oled (goed) strak tegen de muur? Het is namelijk, zoals je waarschijnlijk al weet, nieuw bij deze OLED dat het geluid 'door het scherm' komt. De bedoeling hiervan is juist bij een zwaar basgeluid dat het scherm begint te trillen. Het zou mogelijk kunnen dat het scherm hierdoor tegen de muur trilt en een raar geluid veroorzaakt.

 

Of komt het geluid echt uit de TV, misschien dat je nog een keer kan proberen om de video te delen. 

 

Gr Bryan

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

https://youtu.be/bh_cCeNFuL4

hierbij de link naarhet filmpje staat op youtube 

de tv hangt niet dicht tegen de muur 

maar doet het ook zonder beugel 

ik speel veel filmpjes af via het internet op de tv en gebruik dus het  geluid uit de tv 

dan hoor je het geluid 

gr hans 

profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

Ik heb zelf ook een subwoofer van sony nl de  subwoofer SWFBR100W .En ik heb exact hetzelfde probleem .Ong een half jaar geleden begonnen met een software update .Zou verholpen moeten zijn na een software update gaven ze aan maar bij mij is het nooit meer weggegaan  . Zo werkt hij ea uren foutloos en dan ineens kraken . Mijn vermoeden is dat het in de firmware van de TV zit . Zelf heb ik de kd-55x9305c .

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

hallo heb weer kontakt gehad met daniel van support en heb deze ook gezegd dat het sindsdien als je het filmpje afspeeld het geluid erger is dus het speaker gedeelte krijgt op zijn donder en als je dus nu andere muziek of filmpjes afspeeld het geluid of getril erger word 

het zou binnen 7 dagen bekent zijn wat ze doen maar tis nu alweer 3 weken later en nog steeds geen gehoor 

ik vraag straks gewoon om binnen elk jaar het speaker gedeelte te vervangen voor 10 jaar lang 

ben echt al 1 jaar aan het sparen om voor 10 jaar een goede televisie te kopen altijd een samsung gehad en nooit geen problemen ergens mee 

maar ja je laat je overhalen vooral omdat het beeld super is 

ik wacht geduldig af 

gr hans