Deel jouw ervaring!
LS,
hedenavond kwamen er horizontale strepen in mijn sony bravia kdl40ex720 die goed tien maanden oud is.
de strepen lijken op luxaflex strepen met daaronder een doorzichtige balk. In dat strepenbeeld is alles dubbel te zien. Dus: het logo van de omroep in de strepen en ook eronder in de doorzichtige balk. Rechts de 2 van de zender en eronder weer de twee in de transparante balk. Daardoorheen piept het tv beeld, maar het bovendeel zit half doorzichtig achter de strepen en de balk. Een dvd afspelen geeft hetzelfde probleembeeld.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
vr grt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
LS,
Ik heb mijn sony bravia kdl40ex720 terug van reparatie, maar er zijn instellingen zoek. Wat niet lukt is verbinding leggen met mijn wifi netwerk, nodig voor updates. Via netwerkinstellingen laat ik zoeken naar mijn modemrouter, dan voer ik de wpa sleutel in , druk op enter en het legt geen verbindingen, maar brengt mij terug naar het scherm met ingevoerde sleutel . Na tien pogingen en probeersels om het anders op te lossen, gaf ik het maar op. Het boekje biedt geen raad. Heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen.
grt