Deel jouw ervaring!
Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat als ik de TV aanzet deze direct en altijd start met HDMI1 kanaal?
Aangezien ik TV via decoder (KPN via Glasvezel) heb en de TV aangaat op AV kanaal moet ik eerst via home butten (klik1) en cursor (klik2, 3,4,5 en 6) ervoor zorgen dat hij op HDMI1 terecht komt.
Zoals je zult verwacht vind ik dat niet echt prettig.....:smileysad:
Al hele manual doorgespit, maar zie niet de oplossing. Lijkt me dat het toch mogelijk moet zijn dat de TV standaard aangaat op een kanaal (of op het kanaal waar hij op stond toen hij uit werd gezet.
Hopelijk zie ik iets over het hoofd...
Message was edited by: Meijer-edwin
Message was edited by: Meijer-edwin
Waarschijnlijk gebruik je een van de cijfertoetsen om de TV in te schakelen. Hij kiest dan de kabelingang. Als je de TV inschakelt mbv de groene aan/uit toets op de AB, zal het toestel direct de laatst gebruikte ingang weer kiezen. Zo werkt het tenminste op mijn EX500 en de meeste andere modellen.
Thnx...dat werkt idd. Ik merk dat ik mezelf heb aangeleerd dat ik de TV aan doe door de progr. up toest gebruik om TV aan te zetten. Net gedaan met groene aan/uit toets en starte idd met HDMI1 (laatst gebruikt).
Gelukkig heb ik iets over het hoofd gezien. Nogmaals bedankt!!!