Deel jouw ervaring!
Hoi allemaal
Wij zijn sinds kort in het bezit van een nieuwe bravia tv type 40HX850
Het installeren van de zenders,digitaal en analoog ging makkelijk.
Zenders groeperen analoog naar eigen inzicht ging prima.
Maar nu het probleem,zenders groeperen digitaal,wil niet met geen mogelijkheid.
Waar kan dit aan liggen, de provider (zeelandnet) of aan mijn nieuwe CI+ module.
Indien iemand hierover wat kan zeggen, graag
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Dit probleem had ik ook. Ik heb het opgelost door in zowel land als taal Nederland te kiezen, maar in plaats van Ziggo als provider UPC aan te vinken.
Verder wel de code en netwerkID van Ziggo invoeren. Vervolgens kun je nu wel via Instellingen- digitale set-up- digitale zenders sorteren gewoon de zenders verplaatsen.
Dit werkt prima bij mij!
Succes ermee,
Groet,
Joost
Welkom,
Het is niet altijd mogelijk om een keuze te maken tussen UPC of Ziggo i.v.m. dat deze keuze in de firmware/software in sommige toestellen ontbreekt.
Als deze keuze wel aanwezig is dan is dit de mooie oplossing om de zendervolgorde te kunnen sorteren.
73's
Welkom op het forum.
Ik ben bang dat je het moet doen met hoe Zeelandnet de zenders heeft gesorteerd. Zelf heb ik Ziggo en is er geen mogelijkheid om de volgorde te veranderen. Vermoedelijk kan dit bij Zeelandnet ook niet.
Het ligt in ieder geval niet aan je CI+ module.
Pa3eia heeft wel eens gepost dat er een truck is door je tv of CI+ op 'regio duitsland' te zetten, oid,
dat het dan wel lukt. even wachten tot hij online komt.
Hallo,
Dit probleem had ik ook. Ik heb het opgelost door in zowel land als taal Nederland te kiezen, maar in plaats van Ziggo als provider UPC aan te vinken.
Verder wel de code en netwerkID van Ziggo invoeren. Vervolgens kun je nu wel via Instellingen- digitale set-up- digitale zenders sorteren gewoon de zenders verplaatsen.
Dit werkt prima bij mij!
Succes ermee,
Groet,
Joost
Welkom,
Het is niet altijd mogelijk om een keuze te maken tussen UPC of Ziggo i.v.m. dat deze keuze in de firmware/software in sommige toestellen ontbreekt.
Als deze keuze wel aanwezig is dan is dit de mooie oplossing om de zendervolgorde te kunnen sorteren.
73's