annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony tv valt uit

tosamen
Ontdekker

sony tv valt uit

sinds enige dagen valt onze tv uit laat het sony logo zien en gaat weer aan

als we de tv met de aan/uit  knop uitzetten zet deze zich na enige tijd weer in standby dus rode led aan voorzijde te zien

een raadsel wat dit nu kan zijn, weet iemand miss een oplossing hier voor

grt . jan

36 ANTWOORDEN 36
KelvinV
Bijdrager

Hoi Zerokewl, 

Kun je je klacht iets uitgebreider beschrijven zodat we dit door kunnen geven? Welke tv is dit en komt dit vaker voor? Gebeurt het alleen in de YouTube app? :slight_smile: 

MaggyR
Lid

Volgens mijn bescheiden mening zouden de problemenmelders in deze draad even moeten lezen wat er in deze draad staat, ik denk dat daarmee het probleem is opgelost

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hoi MaggyR,

Bedankt voor je reactie, maar de link die in je post staat, doet het helaas niet.

Zou je het nog een keer willen proberen?

Groetjes,

Amal_S
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

In de link van maggie staat op het einde van haar link een "http://". Ik kan deze niet verwijderen.

Lukt jou dat Amal?

De link van Maggie is alleszins deze: http://community.sony.be/t5/televisies/tijdelijk-onbeschikbaarheid-van-internetdiensten-en-herhaald/...

Bedankt Portmixus, ik heb het aangepast. :slight_smile: 

ictinc
Ontdekker

Een maand geleden, vlak na de aankoop had ik dit probleem. Ik heb de eerste link gevonden. Dit werkt bij mij niet, een hardreset een maand geleden werkte wel, echter is het probleem nu weer terug.
Ik heb weer alle stappen vd link doorlopen, dit bood weer geen hulp.
Bij mij gaat de tv kdl-50w805b in stand-by, hierna start de tv weer waarna de led even fel wit wordt waarna deze dimt en het sony logo komt.

Indien een forum manager dit door kan zetten naar sony, heel graag. Vorige maand leek ik de enige met dit probleem, inmiddels lijken deze klachten vaker voor te komen en gaan storing op t sony netwerk meer te zijn.

Mvg, ictinc
profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Ik heb een Sony 47W805 nu een half jaar en onlangs heeft de tv zichzelf afgesloten en terug opgestart. Tot nu toe een éénmalig voorval en hoop dat het zo blijft.

ictinc
Ontdekker

Helaas, bij mij gaat het de hele dag door. Het stopt pas na een factory
reset (tijdelijke oplossing), of de Wi-Fi op de tv uit te schakelen. Dit
lost het probleem volledig op, echter is slechts een doekje voor t bloeden.

Mvg, ictinc
profile.country.BE.title
bedewac
Lid

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem.

KDL-40NX700

valt uit en start opnieuw direct erna

is de link van MaggyR de oplossing???

want de mijne staat niet tussen de lijst.

profile.country.BE.title
bedewac
Lid

trouwens, laatste firmware ok, eco inactiviteit standby uit