annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony RMT-TX102D afstandbediening van TV KDL32R500C werkt niet

profile.country.NL.title
RedScape
Ontdekker

Sony RMT-TX102D afstandbediening van TV KDL32R500C werkt niet

Heel vervelend. Ik heb de oude Tv van mijn dochter overgenomen die zij twee jaar geleden heeft gekocht. Ik heb alles geprobeerd. Uiteraard eerst batterijen vervangen. Tv stekkers eruit voor reset. Het lampje van de afstandbediening licht ook niet op, ook dus niet op de tv. Tv gaat via de tv zijkant wel gewoon aan. Maar ik kan nu dus geen Netflix meer kijken. Wat kan het zijn? Heeft het zin de AB te laten repareren, of gewoon maar nieuwe te kopen? Helaas valt het net n paar weekjes buiten de garantie. Heb nog wel de aankoopbon van BCC.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het lijkt tegenwoordig erop in deze weggooi maatschappij dat het niet loont om nog de afstandbediening te reapareren. Het is natuurlijk mogelijk dat de electonica het heeft begeven, dit komt zelden of nooit voor. Zitten de baterijen er wel goed in?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
RedScape
Ontdekker

Ja, natuurlijk.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je kan controleren ofdat de afstandbediening het doet door een toets in te drukken terwijl je deze voor je telefoon of tablet houd en de camera functie gebruikt.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
RedScape
Ontdekker

Ben maar Bcc gegaan, de afstandbediening doet het. De sensor van de tv is waarschijnlijk kapot. Moet die laten maken. Bedankt voor je feedback!👍

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tuurlijk is dit mogelijk, komt alleen bijna zelden of nooit voor. Er staat toch niks voor de IR-sensor?

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemorgen Redscape,

 

In dit geval adviseer ik om contact op te nemen met onze servicedienst;

Via de volgende link: https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email

 

Bel ons:

+31 (0) 203469524

 

Openingstijden:

Maandag tot en met vrijdag: 09:00 - 18:00

 

Groeten,
Thijs