annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony RF koptelefoon aansluiten op Bravia KD49x8505 tv

Willem2016
Nieuw

Sony RF koptelefoon aansluiten op Bravia KD49x8505 tv

Hallo,

 

wil graag mijn nieuwe Sony MDR-RF865RK draadloze koptelefoon aansluiten op mijn Sony KD 49X-8505 tv. 

 

Maar probleem is nu dat ik niet voor elkaar om bij gebruik van koptelefoon het geluid van de tv speakers uit te zetten. Dit kan alleen door in het Tv menu naar instellingen te gaan, dan geluid en  dan voor hoofdtelefoon te kiezen, of naderhand voor audio uit.

 

Kan dit niet gewoon automatisch herkend worden?

Bij normaal gebruik de TV speakers aan, en bij aanzetten RF koptelefoon schakelt TV KD49x-8505 automatisch naar geluid via alleen koptelefoon.

 

Heb nu de rode / witte plug in zender behuizing koptelefoon zitten en de 3.5 Plug in line-out van de Sony tv. 

 

Wie weet raad?  

En wie heeft complete handleiding van de Sony tv KD49-x8505 dus niet de snelstart gids alleen????

 

 

Wat moet ik doen of instellen voor automatische herkenning geluid via koptelefoon of TV speakers dus??????

 

 

 

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Waarschijnlijk gaat het ook via de Scart, dan kan volgens mij het volume van de TV speakers uitgeschakeld.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Willem2016
Nieuw

Hallo.
Kun je me iets meer vertellen om via de audio lijn naar scart te gaan?
Maar Bravia heeft toch groene audio out aan de zijkant zitten?
Daar heb ik hem nu in maar moet via instellingen steeds weer omzetten. Automatische herkenning werkt dus niet om tussen koptelefoon en speaker tv te schakelen. 




Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gewoon voor een paar euro bij de doe het zelf zaak de scart en eventueel een kabeltje met aan beide kanten een rode en witte tulpstekker kopen en uitproberen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!