Deel jouw ervaring!
Hallo
ik ben nieuw op dit forum maar denk dat ik hier wel een eerlijke mening kan verwachten.
ik wil een nieuwe tv gaan kopen heb me hier en daar goed laten informeren maar lijkt wel of de winkels aandelen bij samsung hebben .
Nu denk ik van beter gelijk weer een goede kopen die er weer 8 jaar tegen kan mijn huidige plasma tv van sony is dus ook 8 jaar oud. Dus is het verstandiger om 4 k tv te kopen of niet?
Heb zelf de kd-55x9005a in gedachte weet dat er een nieuwere versie is maar deze is weer 800 euro duurder en dat is toch echt te veel. Die andere is duur zat.
Is deze tv het waard heeft iemand goede maar zeker ook slechte ervaringen met deze tv?
lees bv dat de 3 d weergave niet al te best is ? En het geluid is dit nu echt zo goed of ben je beter af om een ander type te kopen ?
Dus al met al een lang verhaal maar wil toch graag een goed beeld krijgen van deze tv.
grz
Welkom,
Als je kijk naar wat er in HD wordt uitgezonden ben ik bang dat 4K zeker nog wel meer dan 10 jaar opzicht laat wachten.
Persoonlijk zie ik het als voordeel van 4K alleen bij de grote schermen, 55 inch zou nog mogelijk zijn voor SD/HD.
73's
Ik ben het met pa3eia eens, op een 55 inch tv is het verschil niet de huidige meerprijs waard.
Anderzijds ben ik wel van mening dat 4k sneller in menig woonkamer zal te zien zijn dan HD, ondanks dat de gewone kabel tv inderdaad nog wel een tijdje zal achterblijven.
Maar 10jaren zal het niet duren denk ik. Er lijkt meer 4k content te verschijnen dan destijds bij HD, denk maar aan films en dergelijke die gestreamed kunnen worden of zelfs youtube.
Ook zakken 4k tv's vrij snel in prijs, de goedkoopste degelijke 4k tv's kosten iets meer als 1000 euro!
Oké duidelijk ik denk ook dat 4 k nog even op zich laat wachten maar dat dit sneller gaat als mensen denken zeker met films. Gewone tv denk ik niet. Maar dan blijft de vraag is dit nu wel of geen goede tv .ik koop eens in de 8 jaar een tv dus ik dacht beter nu gelijk een goede tv kopen die ook 4 k aan kan dan een full hd en over drie jaar misschien spijt hebben geen 4 k te hebben gekocht
daarbij wil ik geen losse boxen en wat ik gelezen heb is het geluid ook echt wel goed van deze tv . Natuurlijk geen vergelijking met een home cinema set maar toch.
grootste vraag blijft heeft iemand dit type tv of heeft er ervaring mee graag