annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony cash back - 12 weken wachten op 100 EURO - WAANZIN!!!

bamstel
Nieuw

sony cash back - 12 weken wachten op 100 EURO - WAANZIN!!!

Op 4 december 2018 kocht ik bij BCC een Sony KD55XF9005 voor 1.099 euro. Dag erna papierwinkel ingevuld voor de 100 euro cash back actie en opgestuurd. Op 11 januari een mail van Sony dat mijn deelname aan de promotie is goedgekeurd met het bericht dat ik het cash back bedrag NA 6 weken ontvang. Niet binnen 6 weken maar NA 6 weken - een soort open einde zeg maar!! En nu (inmiddels 29 januari) nog steeds aan het wachten...

 

Ik vind het echt totale WAANZIN dat je 3 maanden op 100 euro cash back moet wachten, waar gaat dit over? Dit is mijn tweede Sony TV maar als het zo moet koop ik dus nooit meer iets van Sony. Als je deelname wordt goedgekeurd, druk dan gelijk even op de knop om het geld over te maken. Hoe moeilijk kan het zijn...? Scheelt Sony ook extra admin ronde. BELACHELIJK!!

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

We krijgen enorm veel aanvragen binnen die allemaal apart nagekeken moeten worden en een heel proces doorlopen tot aan de daadwerkelijke betaling. Je kunt begrijpen dat het daarom niet 'even een druk op de knop is'. We doen ons best om alle aanvragen zo snel mogelijk te verwerken, maar dit kan helaas even duren. 

 

Ik hoop dat je ondanks de wachtijd veel plezier hebt van de nieuwe tv! 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@bamstel  schreef:

Op 4 december 2018 kocht ik bij BCC een Sony KD55XF9005 voor 1.099 euro. Dag erna papierwinkel ingevuld voor de 100 euro cash back actie en opgestuurd. Op 11 januari een mail van Sony dat mijn deelname aan de promotie is goedgekeurd met het bericht dat ik het cash back bedrag NA 6 weken ontvang. Niet binnen 6 weken maar NA 6 weken - een soort open einde zeg maar!! En nu (inmiddels 29 januari) nog steeds aan het wachten...

 

Ik vind het echt totale WAANZIN dat je 3 maanden op 100 euro cash back moet wachten, waar gaat dit over? Dit is mijn tweede Sony TV maar als het zo moet koop ik dus nooit meer iets van Sony. Als je deelname wordt goedgekeurd, druk dan gelijk even op de knop om het geld over te maken. Hoe moeilijk kan het zijn...? Scheelt Sony ook extra admin ronde. BELACHELIJK!!


Sorry, maar ik tel maar 8 weken vanaf 4-12-18 tm vandaag. Hoe moeilijk kan het zijn!!!

 

Ter info: de gestelde 6 weken gaan in vanaf de goedkeuring dat er NA deze weken tot uitbetaling komt.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!