annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia EX650 - USB Video problemen.

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Faridb
Bezoeker

Sony Bravia EX650 - USB Video problemen.

Ik zit met een Sony Bravia EX650 die geen enkel video type wilt afspelen van USB.

Ik heb het volgende geprobeert.

Meerdere USB sticks.

Bestand types: .avi .mov .mpg .wmv .mp4

USB Bestandssyteem: FAT32

USB's werken op mijn Samsung TV dus daar ligt het niet aan.

Is het mogelijk om de firmware van deze TV te updaten, misschien dat het daar aan ligt?

Of zou het komen dat het bestand een resolutie bedraagd van 1920x1080??

Ik hoop zo snel mogelijk van dit probleem af te zijn omdat het in een bedrjifs omgeving gebruikt moet worden.

Bij voorbaat dank.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Faridb
Bezoeker

Oke de oplossing is blijkbaar om de resolutie omlaag te halen van het bestand, ik heb hiervoor Format Factory gebruikt dit is gratis software. op de resolutie van 1280x720 werkt alles prima.

Ik hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben. maar wel een beetje teleurstellend dat 1920x1080 niet werkt : (

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Faridb
Bezoeker

Oke de oplossing is blijkbaar om de resolutie omlaag te halen van het bestand, ik heb hiervoor Format Factory gebruikt dit is gratis software. op de resolutie van 1280x720 werkt alles prima.

Ik hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben. maar wel een beetje teleurstellend dat 1920x1080 niet werkt : (

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Mooi dat het gelukt is d.m.v. de resolutie van de af te spelen film naar beneden te brengen.

Voor de laatste firmware van de EX650: http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-40EX650/downloads/AZ3EUA_1700

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!