annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony 50W828B gebruiksaanwijzing

profile.country.NL.title
Tivado72
Nieuw

Sony 50W828B gebruiksaanwijzing

Hey,

Ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van een 50W828B maar ik mis 1 ding---> gebruiksaanwijzing.

Ik zou graag een papieren gebruiksaanwijzing in mijn bezit krijgen, want de online versie vind ik maar niets!

Wie kan mij helpen aub?

PS: wie weet hoe je deze TV het beste insteld mbt Ziggo?

Bedankt alvast,

T

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Je kan de PDF toch uitprinten.

Het toestel met de juist gegevens (woonplaats ect) laten zoeken in de digitale mode op het Ziggo netwerk.

meer info: Ziggo gebruikers

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
thposth
Ontdekker

Deze post is van mij van een ander forum maar over het algemeen kan je dit ook volgen voor Ziggo i.c.m CI+ module.

"Ik heb een 50W805B en alle versies CI+ modules ( v1.1 v1.2 en v1.3 ) doen het daar gewoon in, zelf getest.

Mijn werk methode was:
- Laatste versie van TV software installeren
- TV Geheel factory resetten ( iets van: Menu > Systeem > Algemeen > Fabrieks settings terugzetten ).
- Als hij klaar is TV uitzetten.
- CI+ card uit de TV.
- TV aanzetten en de gehele installatie opnieuw doorlopen en afronden. Daarna staat de TV op NED1 HD.
- Daarna de TV uitzetten, CI+ module + smartcard plaatsen en dan de TV aanzetten en even rustig wachten.

Als het goed is ( is bij mij bij elke CI+ module gebeurt ) wordt de nieuwe versie voor oude modules ( V 1.1 en V1.2 ) dan vanzelf doorgepushed. Geef dit dus even de tijd. Je krijgt daarna nog 1 x een CI+ error maar daarna blijft hij het gewoon doen. Daarna kan je gewoon TV kijken van Ziggo/UPC. Het zou wel vreemd zijn als niet iederen TV zo zou werken.. Misschien helpt het jullie.

Wil je interactief en on-demand van Ziggo kunnen bedienen via de rode knop van je AB moet je een CI+ V1.3 module aanschaffen. De installatie van deze module werkt op exact dezelfde manier zoals ik hierboven heb omschreven. Ook hierbij heb je even geduld nodig.... Dit neemt de 1e keer gewoon tijd in beslag.

Het merk van de CI+ V1.3 module is niet van belang als het maar V1.3 is. Ik heb de mijne in de goedkoopste webshop gekocht (naam even ontschoten)."