Deel jouw ervaring!
sinds korte tijd trotse eigenaar van 46hx820, super tv !!
gisteren de cmu-br100 camera van de aktie per post gekregen
daar zit het probleem krijg met niet aangemeld met skype account
in eerste instantie lukte account aanmaken ook niet (dat maar via pc gedaan)
altijd zelfde probleem , kan internet niet vinden, terwijl dit allemaal goed werkt
heb al eens van draadloos naar bekabeld overgegaan en alle usb poorten gebruikt maar niks
heb telenet fibernet, zou het iets met wps of router kunnen zijn
zoveel ken ik er niet van
hopelijk kan me iemand helpen
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op de KDL-40HX720 met firmware/software versie PKG 3.904EUA-0104 werkt Skype naar volle tevredenheid.
Ligt het probleem niet aan de router?
73's
helaas lukt het mij ook niet om skype te conecten via de TV.
Hier geen enkel probleem.
- Is internet wel aanwezig op het toestel?
- Gebruikersnaam/wachtwoord is hoofdletter gevoelig.
suc6
mijn skypenaam/wachtwoord= zonder hoofdletters
al de andere verbindingen van tv met internet werken perfect
Hallo ik heb een sony KDL40-EX520 bravia TV. Heb hierbij een sony CMU-BR100 skype camera gekocht.
Mooi dacht ik kan ik lekker skypen. Dus niet, op de een of andere manier kan hij geen verbinding maken.
Heb al van alles geprobeerd. Bedraad, onbedraad, fabrieks instellingen gereset maar nog steeds geen skype. Heb op diverse forums gelezen dat dit probleem vaker voor komt. Heeft dit te maken met een bepaalde software update of word het om een bepaalde reden niet ge-ondersteund?
Heeft iemand suggesties of tips?
Kan iemand bij wie die het wel doet mij vertellen welke software versie hij heeft geinstalleerd?
Groeten, Jannick
- Mogelijk moet er voor Skype een speciale poort geopend worden in de Router?
- controleer of bijvoorbeeld 'laatste NOS journaal' via Internet TV het wel doet om helemaal uit te sluiten dat het aan de aansluiting van de TV ligt.
Heb wel verbinding met internet, heb van kpn zon experiabox. Loopt rechtstreeks kabeltje van experia box naar men tv. Zal nog ff kijken naar die softwareversie. Raar dat ie het nu nog niet doet
Bedankt alvast voor de sugesties
Heb vanochtend op het Duitse Sony forum gelezen dat de nieuwe firmware (PKG4.002EUA-0104) ervoor zorgt dat de Skype functionaliteit weer in orde is.
Waar is deze update te downloaden?