annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Screenburn Kd 55 A1

OPGELOST
profile.country.NL.title
debeun49
Lid

Screenburn Kd 55 A1

goedenavond allen

na eindelijk een goede tv te hebben gekregen de derde 

zonder problemen  en een goede service van sony daar is niets op aan te merken

mijn vrouw maakte mij attent erop dat in het midden van het scherm en de zijkanten van de tv donkere strepen en vlekken te zien zijn

bij een groot kleurvak  is het meteen te zien

ik had een vraag de tv is 4 maanden oud en mag dit nu al

ben er nu zeker klaar mee wat een kinderziektes heeft dit model

morgen zeker sony weer bellen

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
debeun49
Lid

hallo thijs dank je wel

heb gisteren een telefoontje gepleegd en opnieuw gevraagd om de omruil

zou voor eind deze week terug gebeld worden welke deal ze mij aanbieden zoniet dan krijg ik mijn volledige 2900 € terug

vandaag terug gebeld met de deal

ze ruilen mijn toestel om voor een kd 55 af8 dat is mooi

heb alleen gevraagd voor de aanvulling daar dit  toestel  al voor 2000 € te koop is bij bol.com

en ik dan 900 € kwijt ben in 8 maanden dat is veel teveel

heb het ook uitgelegd en Rob  begreep het ook wel en ging opnieuw overleggen wat te doen met de omruil

heb een voorstel gedaan voor een groter formaat van de 65  af8  en mocht ik daar iets voor bijleggen geen probleem

en anders gewoon mijn geld terug vind ik dan wel zo eerlijk

je hoort van mij

gr hans

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

hallo thijs ben vandaag terug gebeld en ze gaan accoord met een groter model dus krijg de 65  8af

dat vind ik heel netjes geregeld

nog bedankt voor de hulp en reacties

gr hans

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemorgen, dat is niet fijn. Ik heb de technische support gevraagd om contact met je op te nemen.

Zij zullen contact met je opnemen om te kijken naar een passende oplossing.

Groeten, Thijs

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

hallo thijs bedankt voor jouw reactie

gebeld ben ik nog niet maar ben zelf maar aan de slag gegaan

gebeld en alles gemeld n kreeg een mededeling dat ik woensdag zou worden terug gebeld niet dus

dnderdag zelf gebeld nee u heeft een mail gekregen met daarin wat vragen dus opnieuw foto's maken met het euvel

nu e mail vrijdag terug gestuurd  met foto''s  alleen als je met je telefoon te dichtbij komt bij je televisie krijg je een vertekenend beeld dus hoop ik maar dat het te zien is ik zal hier ook een foto neezetten kijken of je het dan kan zien

gr hans 20180817_142421.jpg20180801_231905.jpg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lijkt wel op de tweede foto aan de rechter kant, dat ik de witte snelkoppelling van het rijtje apps uit het home scherm ziet. In de eerste (roze) foto zie ik niets op de weerspiegelling na.

 

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
debeun49
Lid

hallo met hans in de eerste foto zit het in het midden en op de roze foto zie je een blok van strepen

ga morgen bellen wat ze er aan gaan doen

gr hans

 

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag, bedankt voor het delen van de foto's. Heb je deze foto's ook gedeeld met onze service afdeling?
Daarnaast ben ik benieuwd of je deze TV als deze uitstaat volledig van stroom haalt?

 

Groeten, Thijs

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

hallo thijs ik heb al kontakt gehad met de service afdeling en ik krijg aankomende dinsdag voor de 4e keer een nieuwe tv maar deze kan nu in de doos blijven

vind het heel goed van sony dat ik weer een nieuwe tv krijg superservice maar wil dit type tv niet meer

vandaag naar de mediamarkt geweest en deze een oplossing gevraagd

ik heb al mijn spaargeld in deze tv gestoken om in ieder geval een tv te hebben die het toch wel 10 jaar zou mogen doen

ik vrees als ik deze neem er na div maanden weer een probleem voordoet en ik weer van alles moet doen om alweer misschien een nieuwe tv of reparatie te accepteren

er zijn teveel kinderziektes in dit type tv of in deze party toestellen

vind het wle erg zonde want ik vind het beeld de mooiste van allemaal

misschien kan ik een deal maken met het nieuwste model de  Sony 8 AF of gewoon toch een samsung waar ik al jaren geen probleem mee heb

ik heb 3300 € uitgegeven en heb er echt al maanden geen plezier van want je gaat echt overal op letten

ik hoor morgen van de mediamarkt wat mijn opties zijn dit zal ik ook morgen op het forum aankaarten

alvast bedankt

gr hans

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag Hans, goed om te horen dat je erg tevreden bent over onze service en dat de TV omgeruild wordt! Het zou fijn zijn als Media Markt wilt meedenken naar een andere oplossing, dit is geheel aan Media Markt om dit te bepalen. Groeten, Thijs

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

hallo vandaag kontakt gehad met sony sevicedienst

er word morgen geen andere tv gebracht heb afgesproken dat ik dit model niet meer hoef en ze gaan een ander model in overleg met mij komen brengen

moet alleen nog even wachten tot dit in orde is gebracht om welk model dit gaat

word vervolgt

gr hans

profile.country.NL.title
debeun49
Lid

zo we zijn weer een paar dagen verder en ben nu al weer vandaag  zelf aan het bellen want blijkbaar

weten ze niet wat binnen 2 dagen terug bellen is

nu vroegen ze aan mij of ik nog de papieren had van de vorige omruilingen had waarop ik zei ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

staat allemaal in jullie computer want jullie hebben zellf de opdracht gegeven voor de omruiling al 3 keer

ik wil morgen uitsluitsel over mijn tv en nog voor het weekend een ander is toch niet zo moeilijk

zo niet mijn geld terug dan kan ik een tv kopen die wel goed werkt en niet zoveel kinderiektes heeft 

omdat ze zouden omruilen dinsdag  staat mij tv ingepakt en kijken we nu op een heel oud  en klein goedwerkend samsung televisietje

begrijp niet dat er niemand nu eindelijk de knoop eens kan doorhakken en in ieder geval iets laat weten

is dit nou zo moeilijk

graag een reactie

gr hans