annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

OTA firmware v3317 tijdelijk offline

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

OTA firmware v3317 tijdelijk offline

Helaas naar aanleiding met de Smit CI+ module op het "oude" Ziggo digitale netwerk is de v3317 toe nader order off-line gehaald.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Voor degene wel willen updaten naar v3317 kunnen terecht op de ondersteunings pagina van het toestel, helaas niet via Sony.nl maar kies dan bijv sony.be.

Maak je gebruik van de Smit CI+ module op het "oude" Ziggo digitale netwerk is deze work around beschikbaar en werkt bij de meeste naar volle tevredenheid, zodat je toch gebruik kan maken van de opname functie.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Voor degene wel willen updaten naar v3317 kunnen terecht op de ondersteunings pagina van het toestel, helaas niet via Sony.nl maar kies dan bijv sony.be.

Maak je gebruik van de Smit CI+ module op het "oude" Ziggo digitale netwerk is deze work around beschikbaar en werkt bij de meeste naar volle tevredenheid, zodat je toch gebruik kan maken van de opname functie.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Belangrijke Update ivm firmware 3.317 voor Sony's Android TV - 19 februari

 

19 februari 2016

Op 17 februari 2016 werd een firmware vrijgegeven (versie 3.317) die tot doel had de stabiliteit en de algemene prestaties van Sony's Android TV te verbeteren.

Het spijt ons ten zeerste u te moeten meedelen dat we op een technisch probleem gestoten zijn in Nederland, hetgeen zich vertolkt in afwijkend gedrag bij het gebruik van de TV.

Uit voorzorg en in het belang van al onze klanten, hebben we besloten om de release van de firmware - die rechtstreeks als download op het televisietoestel beschikbaar was - op te schorten. Dit om verdere problemen te beperken en ons toe te laten de oorzaak van het probleem ten gronde te onderzoeken.

Ons team van ingenieurs onderzoekt dit momenteel met de grootst mogelijke urgentie. We doen al het mogelijke om dit op te lossen en houden u op de hoogte van verdere ontwikkelingen en firmware-updates.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen u graag bedanken voor uw geduld.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
robbaltu
Ontdekker

ik heb de update wél gedownload maar nog niet geïnstalleerd. Is er ergens antwoord op de vraag wat ik hiermee het beste kan doen?

- Niet installeren en wachten op de volgende nieuwe update en die installeren (kan dat)?

- v3317 verwijderen van mijn TV (hoe)?

- v3317 toch installeren en meteen doorupdaten als nieuwe versie beschikbaar is?

- anders, nl?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je niet de Smit CI+ module gebruikt kun je zonder de nu bekende problemen de update installeren, gebruik de update ook hier.

Voor de problemen met de Smit CI+ module hebben we een work around online staan die bij de meeste Sony gebruikers naar volle tevredenheid werkt.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
NAMAarts
Lid

Ik gebruik KPN met Motorola ontvanger. Heb geupdated en geen problemen tot zover.

djohnlord
Lid

als je je itv bakje bedoel heb je ook geen problemen,al deze leuke functies zijn daar niet voor,alleen mensen met ci module

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Niet alleen voor mensen met een CI+ module, maar voor iedereen die digitale TV kijkt via het toestel met of zonder CI+ module. Er zijn verschillende providers of satelliet zenders waar je geen module nodig heb om digitale TV te ontvangen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
robbaltu
Ontdekker

Ik gebruik de interactieve Smit CI+ module en zit in een Ziggo verzorgingsgebied. De gedownloade update begint nu te 'morren' dat-ie geïnstalleerd kan (wil) worden, zodanig dat ik er geen last van heb (tijdens downtime). Tot nu toe heb ik dat kunnen cancelen; het is echter een kwestie van tijd tot een huisgenoot deze prompt krijgt en op 'OK' drukt om maar snel terzake te komen.

Enig idee of ik dit kan onderdrukken en/of de gedownloade update ergens kan wissen?

 

NB We gebruiken interactieve TV en HDD-recording/PIP/PAP kunnen we nog wel even missen...

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Volgens mij is de update door Sony offline gehaald dus is het niet meer mogelijk om deze te downloaden? Wellicht helpt het om onder instellingen Automatische updates uit te zetten?