annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Onvoldoende opslagruimte

profile.country.NL.title
7626129
Ontdekker

Onvoldoende opslagruimte

Na een aantal minuten op YouTube gezeten te hebben krijg ik een melding: opslagruimte vol. Dan moet ik deze app weer opnieuw opstarten. hoe is dit op te lossen?

Tags (1)
13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ik had beide, maar heb de Shield weg gedaan nu met de nieuwe Sony Android TV waar ook alles op werkt.

Ook makkelijker op één apparaat. Wat doe je dan op de Shield wat niet op de Android TV kan?

 

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Vooropgesteld, ik heb een Sony Bravia KD-55XD8599. Mogelijk uit 2016/2017

Afspelen van een Youtube filmpje op 4K 60Hz gaat schokkerig op deze TV

Op mijn Shield TV volledig vloeiend.

Na gebruik NPOStart bijna altijd de volgende dag een restart TV.

Niet bij de Shield TV.

Zappen door de menu structuur gaat veel sneller en soepeler met de Shield TV.

Tussentijds even omschakelen naar TV kijken hoef je geen App af te sluiten.

Shield TV zelden een restart.

TV regelmatig. Ik heb zelfs een periode gehad dat ik op mijn TV Netflix alleen weer kon starten na een Reboot van de TV. En toen was ik het spuugzat en kocht de Shield TV.

Vanuit de Shield TV gaat het signaal naar mijn AV versterker en vandaar weer naar mijn TV.

Geeft briljant geluid bij Netflix films.

 Mijn TV heeft vermoedelijk spaarzaam memory en een langzame SOC (Processor)

Dit omzeil ik volledig met mijn Shield TV.

Ik kan zelfs met de afstandbediening van de TV mijn Shiel bedienen via CEC control door de AV Receiver heen.

Ik zou niet meer zonder willen.

Maar mogelijk zijn de nieuwe generatie TV's van Sony beter uitgerust met geheugen en processor. 

Dat kan jij beter beoordelen denk ik.

Gr, Arie

 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@broekhua Ok is duidelijk je TV is uit 2016 en de laatste update uit 2019 met Android 7.

Ook is de processor minder en het geheugen.

Dat verklaart je mindere ervaring dan met je Shield.

Op mijn AG9 en de andere huidige TV’s zit Android 9, een betere processor en meer geheugen waardoor alles snel en soepel verloopt net als op de Shield.

Dus YouTube filmpjes in 4K 60Hz spelen hier prima af op de TV.

Ik heb nog geen restart van de TV gehad.

Mijn vorige TV was al iets ouder en het Smart gedeelte werkte ook niet goed meer, vandaar de Shield, maar nu ik toch en nieuwe 4K TV wilde en bij een collega zag dat zijn Sony Android TV net zo goed presteerde was ik verkocht 😀

 

 

 

 

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Zolang ik nog niet toe ben aan een nieuwe TV blijf ik dan nog maar bij mijn Shield TV.

Als de ontwikkelingen nog verder gaan (grotere Apps die meer processor power nodig hebben) is het voor mij voordeliger mijn Shield te upgraden.

Voorlopig wordt ik nog steeds van upgrades voorzien. Nvidia hanteert een betere en langere upgrade strategie dan Sony.

In ieder geval bedankt voor je Info 

Groet, Arie