annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix werkt niet meer?

agjoer
Ontdekker

Netflix werkt niet meer?

beste forumleden

 

ik kan de Netflixapplicatie niet meer openen op mijn tv. iedere keer dat ik de app selecteer lijkt het te laden maar springt het scherm na een seconde weer terug naar het Homemenu

dit is al zo sinds de meest recente update, dus nu 2 weken

 

zelfs na de televisie te resetten naar de fabrieksinstellingen blijft het probleem bestaan


zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja, komt er nog een update aan die dit probleem oplost?? duurt nu al aardig lang

 

 

 

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
Cynthia4
Nieuw

Hoi ik weet niet of je er nog last van heb. Maar ik had het ook van alles geprobeerd niks werkte. Toen heb ik de kabel gebruikt inplaats van draadloos kijken en hij deed het weer! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Het is ook beter om bedraad naar Netflix te kijken als via de WiFi.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Keesschouten
Nieuw

Kan zijn dat uw tv op IPv6 staat uitschakelen moet dan ok zijn hoe naar home gaan op tv dan instellingen dan netwerk dan advance instellingen daar IPv6 uitschakelen 

dustyenjack1
Nieuw

bij mij werkt netflix weer spontaan had eerder fout {-100} 

Gr Piet

profile.country.NL.title
Koosnl
Nieuw

Ik heb het zelfde probleem, moet hem gedwongen stoppen en dan opstarten en dan doet die het weer....

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Koosnl

Heb je jou tv bedraad aangesloten of via WiFi.

Via WiFi zou het beter moeten gaan. Dan wel je Lan aansluiting loskoppelen, anders blijft hij op bedraad als voorkeur staan. 

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Ik heb sinds een tijdje ook problemen met netflix. Als ik de app start blijft de N staan met het draaiende bolletje. Na restart van de tv werkt de app weer... Heel vervelend!

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Je hoeft je TV niet helemaal opnieuw te starten. Wat ook werkt:

Home toets enkele seconden ingedrukt houden. 

Alle nog opstaande Apps worden nu getoond. 

Sluit de Netflix App af door op het onder de App staande kruisje te drukken. 

De Netflix App is nu wel normaal op te starten. 

Er zijn meer gebruikers die dit probleem rapporteren. Echter Sony weet van niks. 

Via WiFi heb ik geen problemen. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Ja die oplossing lees ik dus net ook hier in de topics... Wist ik van te voren dus niet 🙂