Deel jouw ervaring!
beste forumleden
ik kan de Netflixapplicatie niet meer openen op mijn tv. iedere keer dat ik de app selecteer lijkt het te laden maar springt het scherm na een seconde weer terug naar het Homemenu
dit is al zo sinds de meest recente update, dus nu 2 weken
zelfs na de televisie te resetten naar de fabrieksinstellingen blijft het probleem bestaan
zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja, komt er nog een update aan die dit probleem oplost?? duurt nu al aardig lang
Hoi ik weet niet of je er nog last van heb. Maar ik had het ook van alles geprobeerd niks werkte. Toen heb ik de kabel gebruikt inplaats van draadloos kijken en hij deed het weer!
Welkom in de Sony Community,
Het is ook beter om bedraad naar Netflix te kijken als via de WiFi.
73's
Kan zijn dat uw tv op IPv6 staat uitschakelen moet dan ok zijn hoe naar home gaan op tv dan instellingen dan netwerk dan advance instellingen daar IPv6 uitschakelen
bij mij werkt netflix weer spontaan had eerder fout {-100}
Gr Piet
Ik heb het zelfde probleem, moet hem gedwongen stoppen en dan opstarten en dan doet die het weer....
Heb je jou tv bedraad aangesloten of via WiFi.
Via WiFi zou het beter moeten gaan. Dan wel je Lan aansluiting loskoppelen, anders blijft hij op bedraad als voorkeur staan.
Ik heb sinds een tijdje ook problemen met netflix. Als ik de app start blijft de N staan met het draaiende bolletje. Na restart van de tv werkt de app weer... Heel vervelend!
Je hoeft je TV niet helemaal opnieuw te starten. Wat ook werkt:
Home toets enkele seconden ingedrukt houden.
Alle nog opstaande Apps worden nu getoond.
Sluit de Netflix App af door op het onder de App staande kruisje te drukken.
De Netflix App is nu wel normaal op te starten.
Er zijn meer gebruikers die dit probleem rapporteren. Echter Sony weet van niks.
Via WiFi heb ik geen problemen.
Gr, Arie
Ja die oplossing lees ik dus net ook hier in de topics... Wist ik van te voren dus niet 🙂