annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Melding "radiokanaal"

profile.country.NL.title
Bakfiets
Ontdekker

Melding "radiokanaal"

image.jpg

Als we op onze bravia tv via de ziggo kabel naar een radiostation luisteren, staat er linksonder een melding "radiokanaal"

Aangezien de radio soms een paar uur per dag aanstaat, heb ik deze nutteloze melding liever niet continue in beeld. Weet iemand of deze melding weg kan?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @Bakfiets ,

 

Chanel van Sony hier.

Ik heb je vraag intern doorgezet en zal het laten weten als ik hier een reactie op heb.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @Bakfiets ,

Ik heb antwoord gekregen en hierbij een oplossing voor jou vraag:

Je kunt het beeldscherm ook geheel uitzetten. Dit kun je doen door op de afstandsbediening op het knopje met het tandwieltje te drukken en vervolgens door het menu heen te scrollen en opzoek te gaan naar de optie “Beeld uit”. Wanneer dit niet zichtbaar is, Selecteerd dan “+ Wijzigen”. Er verschijnen dan allerlei extra opties en zoek daar dan “Beeld uit” en zorg dat daarbij het Vinkje aan wordt gezet, dan wordt deze optie toegevoegd. Wanneer je vervolgens terug gaat naar het vorige scherm dan is de functie toegevoegd en kun je het beeld aan of uit zetten. Wanneer het beeld uitstaat, kun je simpelweg op volume + of – drukken om het beeld weer aan te krijgen.

 

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent en een fijne dag!