annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Live football mode, niet vloeiend beeld

Tomos1992
Ontdekker

Live football mode, niet vloeiend beeld

Als ik op mijn KD55x8509c een voetbal wedstrijd kijk en de modus op "live football mode" zet dan is het beeld totaal niet vloeiend. De bal zie je erg slecht als er word geschoten of iets dergelijks. Dit is erg hinderlijk. Ik heb ook al verschillende andere modussen geprobeerd en zelf al verschillende functies getest maar ik kom er niet uit. Heeft iemand tips hoe ik het beeld vloeiender kan krijgen zodat ik normaal een voetbalwedstrijd kan kijken.

 

Alvast dank.

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Via welke provider en via een setup box of de digitale tuner en in welke beeld standaard (analoog, SD of HD) kijk je de voetbal wedstrijd?

Ben er zelf ook nog niet achter wat de meerwaarden is van deze speciale voetbalknop.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Tomos1992
Ontdekker

Ik kijk via interactieve tv van kpn en maak gebruik van een experia box. Ik kijk de wedstrijden in HD. Maar ook al gebruik ik de "live football mode niet"  dan heb ik het zelfde probleem dat het beeld niet vloeiend is bij snelle beelden. En dat valt extra op bij voetbalwedstrijden.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Denk toch sterk aan het HDMI uitgangs signaal van de ExperiaBox, al eens een andere HDMI kabel uitgeprobeerd?

Hier op de X8509c geen last van het schokkend beeld tijdens een voetbal wedstrijd op DVB-C.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Tomos1992
Ontdekker

Bedankt voor je reactie

 

Ik heb al verschillende HDMI-kabels geprobeerd en het ligt niet aan de experia box want ik heb van kpn de nieuwste moden ontvangen zodat die in iedergeval up-to-date is en het daar niet aan kan liggen.

 

Ik heb er trouwens ook last van als ik fifa speel op de xbox maar ik denk niet dat je dat met elkaar kan vergelijken..

 

djohnlord
Lid

heb zelf ook kpn,en moet zeggen dat ze meer beloven dan leveren,zoals hd is niet altijd scherp,of vloeiend,ga je naar netflix heb je vaak scherp en beter beeld

 

ook de vloei bewging van de tv zelf op hoog laat te wensen over vind ik,staat bij mij op midden en het gaat mooi

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Helaas geeft de setupbox van KPN geen scherp beeld. 

 

De live-football modus zet een aantal instellingen direct aan. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet mooi vindt. 

Wat bij voetbal met name belangrijk is, is de motionflow instelling. Probeer daar tijdens een wedstrijd de verschillende opties uit, want die helpen met het beeld vloeiender laten verlopen. 

Tomos1992
Ontdekker

Bedankt voor je reactie.

 

Ik heb al verschillende motionflow standen geprobeert maar ik vind ze allemaal even waardeloos helaas. kan hem nog beter uit dan aanzetten heb ik het gevoel.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staan de instellingen van de Experia box wel goed voor de X8509c?

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Ik snap het idee van die knop een beetje, maar de uitvoering is niet volledig. Als ik er bij mij op druk, dan gaat zelfs de mode van de AUDIO op de versterker naar STADIUM. Heel leuk. Druk je nu nog een keer op die knop, dan zou je verwachten dat alles weer terug gaat naar de originele stand. NIET DUS!!!! Je moet nu van zender veranderen en weer teru om het normaal te krijgen.

 

Nu had het fijner geweest als het hele woord voetbal er niet had gestaan. Zelf kijk ik nooit voetbal, maar heb normaal het geluid op AFD staan. kom je nu echter op een TV kanaal dat geen AC3 is (dus 2 kanaals), dan komt ineens de spraak uit de 2 zij speakers. DUs dan moet ik de AV weer op de mode zetten zodat hij van 2 kanalen er weer 5 maakt. En kom je dan weer op een AC3, dan moet ik hem weer op AFD zetten. Zou fijn zijn als je de voetbal knop zelf kon opzetten, zodat ik van STADIUM dan HDS kon maken.