Deel jouw ervaring!
Ik heb een Sony kdl-50w829b die onlangs niet meer aan wil gaan. Nu dacht ik dat de voedingsadapter kapot was. Nieuwe besteld maar ook daarmee geen beeld. De huidige adapter nagemeten en geeft nog steeds juiste spanning af. Ergens gelezen dat je de stroom van de tv moet halen. Aan/uit knop aan de achterzijde ingedrukt houden en daarna spanning erop zetten. Daarna gaat de tv aan alleen doet niks behalve het tonen van een rond draaiend icon op het scherm de led aan de voorzijde kleurt blauw.
Geprobeerd om vanaf een usb-stick met een laatste firmware te starten maar krijg geen feedback of ie iets doet. Wie weet wat er aan de hand kan zijn.
Reset the TV to Original Factory Settings
https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00112938
MvG Hans
Dank helaas geen oplossing. Led is blauw en knippert niet. Ik kan geen tv reset doen. Tv aanzetten geeft zwart beeld. Tv aanzetten aan uit knop achterkant werkt niet behalve als ik de stroom er dan op zet. Maar dan zie ik een update logo.
Hopelijk kan je de nieuwe adapter nog terugsturen, had maar eerder de adapter nagemeten.
Blijkbaar gaat het mis op de update te voltooien (blauwe led). Denk eerlijk gezegd dat e het zelf nietkan oplossen en de W829 ter reparatie moet aanbieden.
suc6 ermee,
73's